Gå til innhold

Nekter å betale skolepc


JAYZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Jobber i IT-avdeling på en Videregående skole skjønner du, men vi har ikke disse maskinene hos oss med mindre det er Dell Vostro 3300 du prøver å linke til?

 

Den du nevner er enda mer lik, men det er ikke nøyaktig den samme. Siden du sikkert har vært borti slike PCer, du er vel enig i at de ikke er helt konge? Jeg er mektig lei min.

Lenke til kommentar

Den du nevner er enda mer lik, men det er ikke nøyaktig den samme. Siden du sikkert har vært borti slike PCer, du er vel enig i at de ikke er helt konge? Jeg er mektig lei min.

 

Er ikke meningen at en skole PC skal være helt konge. Blir litt vanskelig å uttale meg når jeg ikke vet helt hva slags maskin det er snakk om. Hvilket fylket ligger skolen du går på i og går du vg1, vg2 eller vg3?

 

Dell Vostro 3300 som jeg skrev er ikke den beste maskinen på markedet selvfølgelig, men det er heller ikke meningen da bruksområdet til disse maskinene er kontorprogrammer som Office osv og surfing på internett. Til det er maskinene mer en gode nok, men til andre ting utover det blir nok ytelsen ganske svekket ja :)

Endret av ChristofferRudi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men ville ikke nettbrett kunne være en god erstatter for pc'er for mange skoleklasser/linjer?

 

Trådstarter burde ihvertfall kreve avslag på leien, siden han ikke har fått det han skulle betale for.

Fått tildelt ny pc forresten?

 

Nettbrett hadde uten tvil vært det beste. iPad for eksempel hadde vært null stress, men det er vel for dyrt.

Har ikke fått ny PC, skal vurdere avslag.

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer.

 

Har selv en skolepc, og den er ganske treg, men om jeg økte RAMen bittelitt så ville den blitt litt bedre.

 

Det har seg sånn at jeg tilfeldigvis har noen RAM pinner(?) liggende, og lurer på om jeg skal skru den opp og skifte, vet godt hvordan jeg gjør det.

 

Men, hva kan skje om jeg gjør det? Kommer til og bytte tilbake da jeg må levere den fra meg, men bryter jeg noe rett eller lignende da?

 

Er mulig dette ikke passer her, men jeg er litt frekk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...