TheyStoleMyName Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Heisann, lurte litt på angående parkering med elbil, er dette gratis uten noe slags tidsbegrensning ? F. eks dette skiltet her: Parkeringsskilt Vil det si at jeg kun kan parkere i 5 timer? Tusen takk.
Isbilen Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Det er så vidt jeg vet ingen lovfestet gratisparkering for el-biler. I utgangspunktet er det likt for alle, men mange steder vil du finne gratisplasser og/eller andre ordninger.
TheyStoleMyName Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Skrevet 16. desember 2012 Det er så vidt jeg vet ingen lovfestet gratisparkering for el-biler. I utgangspunktet er det likt for alle, men mange steder vil du finne gratisplasser og/eller andre ordninger. Men da jeg kjøpte bilen, så sa forhandleren at det er gratis parkering (bortsett fra private P-plasser). Men er ikke helt sikker på om det er tidsbegrenset eller ikke.
Isbilen Skrevet 17. desember 2012 Skrevet 17. desember 2012 Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Det er riktig at du finner mange gratisplasser for el-bil, men ikke overalt. Svært mange parkeringsplasser er da også private. Men det er sikkert noen som har bedre greie på dette enn meg.
Prøve.no Skrevet 3. januar 2013 Skrevet 3. januar 2013 Man parkerer gratis på alle offentlige parkeringsplasser. For eksempel på kommunale parkeringsplasser i gater. Man må imidlertid følge annen skilting, for eksempel underskilt som begrenser parkeringstiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå