Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Miste jomfruheten


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er en gutt på 20, har tenkt til å miste jomfruheten min for en prostituert? ikke en sånn gate prostituert men veit om et sted der hvor de driver med "ordentlig business"

 

Jeg er ikke usosial men slutta med festing og dra ut på byen osv, før så hadde jeg 6 kompiser men nå er det bare meg og en annen igjen, skal ikke gå inn i hvorfor det bare er oss 2 igjen, har hatt veldig lyst til å føle hvordan det er å ha sex, men problemet er jo da at jeg tror ikke det er noe lykke for meg da jeg ikke fester eller går ut på byen, men er mye sammen med beste kompisen min, men han er jo i militæret så jeg har ikke så mye å gjøre...

 

Jeg veit at folk sier du må bare vente på den rette, men tingen er det at foreldrene mine er sånn at man ikke skal ha sex før man har giftet seg ( vi er katolikker) Vi er da fra Iran, jeg kan personlig si at jeg har stor respekt for det norske kultur og at når man er i Norge så skal man følge norsk kultur og låver, ikke blande sitt eget kultur med det norske, Har hold meg unna de så kalte "gangster" og har bare holdt meg til norske venner, det hjalp meg med å lære meg språket og andre ting. Om jeg hadde snakket med noen over telefonen så ville du ikke vist om jeg er utledning eller norsk, men har da dysleksi.

 

Dont get me wrong ikke alle utlendinger som er ute etter problemer, det er sikker flere ute der som meg =)

 

Kan si at jeg er en average looking guy, skala 7/10, har en hvit/gul hudfarge da jeg har holdt meg her i Norge i 14år så har det påvirket meg veldig mye =)

 

Driver med det vanlig Typisk Norsk hadde gjort, som å dra ut på fjelle, ski, Slalomski osv

 

Så poenget mitt er hva burde jeg gjøre for å skaffe meg dame da? eller må jeg bare vente på den "rette" ? Anonym poster: 7fb053c478857a42c2beefe01f449d9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utlending selv fra Irak, bodd her i 20 år nå og jeg er å regne som norsk ettersom jeg har vært her siden jeg var 4 år gammel. Selv sleit jeg mye, gjør det litt nå også, men blitt bedre med årene. Jeg fikk meg ikke noe før jeg fylte 23 år og er nå 24. Du er fortsatt 20 år, selvom det er surt så fins det folk der ute som fortsatt sliter.

 

En vanlig misoppfatning er vel at du skaffer deg damer bare på byen, ja det er lettere å få en one night stand når du er ute på fylla, men dame kan du skaffe deg nesten overalt.

 

Hvis du ikke pleier å dra ut på byen, så kan du jo finne deg en aktivitet hvor mange folk samles, både damer og menn. En form for sport er ypperlig da du både får deg trening og kan møte nye folk uten at alkohol er innblandet. Dessverre er ikke verden bygd opp sånn at en dame, eller den rette, plutselig dukker opp på fanget ditt, du må dra ut og lete. Finn deg en aktivitet som både menn og kvinner kan delta på og start der, kanskje du også finner deg flere venner også ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det har seg sånn at man ikke MÅ feste og drikke for å bli kjent med jenter (antar at du er hetro) :)

Er ikke noe problem å bli kjent med folk i edru tilstand. Så lenge du har selvtilliten i behold og ikke virker helt desperat er det bare å kjøre på.

 

Start samtaler med jenter på cafe, buss, skole, etc. Det er mange jenter her i verden, så går det til f med en person er det bare å prøve igjen.

 

Selvtillit er nøkkelordet, resten går som regel av seg selv!

 

PS: Ville ikke ha hatt sex med ei prostituert hvis jeg var deg,

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tingen er det at jeg ikke drar ut på byen lenger, så mye mas og styr =/

 

har funnet meg en hobby, som da er reise, veit ikke hvorfor men bare elsker å reise =)

 

til sommeren skal jeg dra til Japan og være der for 3 uker med en kompis, men det hadde jo vært koselig å ha med seg dama, sånn at du ikke føler deg på en måte alene =)

 

Som sagt jeg er klar over at det er flere som har samme problem som meg, men det føles ikke godt =( Anonym poster: 7fb053c478857a42c2beefe01f449d9d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...