Gå til innhold

'Brenne' ikke Win 8 oppgradering til DVD først....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg benyttet meg av kr 250,- tilbudet og oppgraderte 'direkte' fra win XP til win 8 Pro.

Jeg lastet ikke opgraderingen ned til media, som jeg senere har funnet ut jeg kunne ha gjort.

Er det noen måte å fortsatt redde en installeringsutgave til DVD, eller har jeg forpasset sjansen?

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lastet den ned via nettleser? CTRL+J viser nedlastede filer i noen nettlesere. Hvis ikke finnes det sikkert en "view downloads" knapp.

Imgburn er et greit program til å brenne .iso filmer med.

Skrevet

Alternativt, dersom du ikke finner igjen ISO-filen:

"When you purchased Windows 8 an email with the download link and purchase details was sent to your email address that you used to purchase/register your product, you can just access that email and use the download link in it to re-download it on your computer."

Skrevet

Alternativt, dersom du ikke finner igjen ISO-filen:

"When you purchased Windows 8 an email with the download link and purchase details was sent to your email address that you used to purchase/register your product, you can just access that email and use the download link in it to re-download it on your computer."

Takk til deg også....da er jeg helgart og håper andre også har gagn av disse svarene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...