Gå til innhold

Hvem er du? Happy?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt mål er å gjøre de rette valgene, de jeg vet er riktig, selv om jeg ikke lykkes hele tiden. Jeg er også ganske spirituelt opptatt, så er veldig interessert i de "store" spørsmålene, og i konsepter som ego, selvbilde og nuet. Så på en måte prøver jeg å ikke være noen :p . Mitt humør er til tider en jojo, kan gå fra super deppa til super happy over natta. Er slave av mye rart, men er også til tider en ganske stor hykler og gir nok til tider litt for mye faen (og til tider ikke).

 

Synes penger er ganske oppskrytt, samme med karriere, selv om jeg har flyttet til en annen by for å utføre lærlingtiden min. Har mest av alt bare lyst til å reise rundt i verden, og har angrer litt på at jeg ikke gjorde det i sommer når det faktisk var noe jeg vurderte. Føler på ingen måte at jeg lever livet jeg vil leve, men samtidig føler jeg også at jeg har gått noen skritt i riktig retning det siste året.

Lenke til kommentar

Det er mulig at jeg har spurt før, men jeg ser uansett at alle trenger å tenke på det.

Se deg i speilet; Hvem ser du?

En gammel mann.

 

Og, like viktig, hvem ser ANDRE?

Det får dere fortelle meg

 

er du fornøyd`?

Nei. Mett av dage, men ikke fornøyd.

 

Hvilke verdier jobber du etter?

Kardemommeloven.

 

penger og egoisme?'

Har egentlig ganske begrenset av noen av delene.

 

hormonslave?

Nei.

 

endorfinslave?

Nei, men skulle gjerne vært litt mer av det.

 

tidligere tabber (fengsel)

Massevis, men ingen som endte i fengsel. (Bortsett fra en spillejobb for de innsatte en gang...)

 

blogging^?

Prøver å skrive, men mangler tiltak. Lettere når jeg har noen å diskutere med, som her på forumet.

 

karriere?

Over for lengst. Høydepunktet var "vice president" i et amerikansk firma, en uke før de ga meg sparken...

 

narko?

Hdde ingen glede av det, så det ble med forsøkene.

 

Hva gjør du for å nå dine mål?

Står opp om morgenen. Tar pillene mine.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...