Gå til innhold

Ram til Macbook 15 Early 2011


Nala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte http://www.komplett....aspx?sku=651469 til min 15" Early 2011 modell og de fungerer utmerket.

De så veldig fine ut, men dem passet og fungerte fint? Fordi på Mac sin side står det at Macen støtter maks 8gb ram.

hva er best av Corsair og Crucial? Har god erfaring med Corsair fra før ihvertfall:)

Men disse skal vurderes ja ! :)

Endret av Nala
Lenke til kommentar

Selv om det står hos Apple at det er maks med 8GB vil det virke med 16GB. Det er bare å google det ;)

Uansett så er det ikke Apple som bestemmer hvilken mende minne du kan ha bortsett fra å begrense mengden med SODIMM slots. Minnekontrolleren ligger i prosessoren og derfor kommer det an på den, og alle intel sine Sandy Bridge prosessorer skal støtte 16GB minne.

Lenke til kommentar

Selv om det står hos Apple at det er maks med 8GB vil det virke med 16GB. Det er bare å google det ;)

Uansett så er det ikke Apple som bestemmer hvilken mende minne du kan ha bortsett fra å begrense mengden med SODIMM slots. Minnekontrolleren ligger i prosessoren og derfor kommer det an på den, og alle intel sine Sandy Bridge prosessorer skal støtte 16GB minne.

aha, dette gjorde meg et hakk klokere! takk for svar !:)
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...