Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klint i to dager... hva nå?


Anbefalte innlegg

Okei, så jeg er en gutt på 23 som studerer i Danmark.

 

De siste to dagene nå har jeg og en "venninne" eskalert forholdet vårt. Jeg kysset henne natt til onsdag, hvorpå vi begynte å kline. Jeg har tatt initiativ hele veien, og vært veldig pirrende og seksuell med henne (massert rumpe, hår, lår, komplementert henne etc.)

 

Men, nå - når vi ikke er alene - og generelt i offentligheten, så er det spiss og dyster stemning. Det er først når vi er alene, og jeg begynner å kysse med henne, at hun løsner seg opp.

 

Men, jeg sliter litt med depresjoner til tider (kanskje det er derfor jeg føler det jeg føler), men jeg blir urolig for at hun begynner å like meg mindre og mindre eller har gått lei. Som dominant mann tenker jeg at taktikken min nå er å være mindre med henne, slik at hun får tid til å savne meg og tenke på forholdet vårt. Men min andre halvhjerne sier at jeg bør pushe på og ta mye initiativ nå, men jeg vil ikke bli innpåsliten heller.

 

Så... hva huen skal jeg gjøre? Vi klinte senest i går kveld, i omtrent en time. Og så sa jeg ting som at hvis hun føler for å kline, så må hun bare sende meg en melding - fordi hun er veldig nervøs og ny i et intimt forhold, og tør ikke ta mange sjanser og initiativ.

 

Trenger litt rådføring her, fordi akkurat nå - når vi er sammen i offentligheten, med venner osv, så er stemningen laber og klein, og jeg er redd for å miste henne - har blitt så utrolig glad i hun!

 

Er bare så kjipt at jeg blir så deprimert og forvirret av henne hele tiden, fordi hun skjuler følelsene sine så utrolig godt. Hun har dog snakket med en venninne om meg, og hun - venninnen altså - sa jeg ikke burde uroe meg. Hun hadde bare mange tanker og følelser.

Endret av Jacanjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi henne mer tid, men ikke la henne tro at du er desperat. Da føler hun fort at hun har deg rundt lillefingeren. Det kan godt hende at dersom du tar litt mer avstand til henne så blir hun å komme til deg istedet. Det er dette som er problemet med å ha kline/pulevenner. Da ofte den ene parten ikke interessert i noe mer enn nettopp dette, noe som igjen kan føre til sjalusi hos den ene, noe jeg antar du fort kan bli i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Gi henne mer tid, men ikke la henne tro at du er desperat. Da føler hun fort at hun har deg rundt lillefingeren. Det kan godt hende at dersom du tar litt mer avstand til henne så blir hun å komme til deg istedet. Det er dette som er problemet med å ha kline/pulevenner. Da ofte den ene parten ikke interessert i noe mer enn nettopp dette, noe som igjen kan føre til sjalusi hos den ene, noe jeg antar du fort kan bli i dette tilfellet.

Hmm.. Ja, høres logisk ut. Skjønner.

 

Kan også nevne at hun aldri har vært i et forhold før - aldri hatt noen å kline med en gang. Hun er veldig usikker på seg selv når det kommer til gutter og forhold. Det er nok derfor stemningen er så anspent. Jeg blir selvfølgelig sjalu og usikker selv av hennes usikkerhet og mangel på initiativ, men kanskje det er derfor jeg bør roe den. Skal jeg rett og slett bare ikke kline med henne nå da? Gi henne tid, og bare småprate?

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke det jeg sier. Men om hun er helt fersk i dette tar det gjerne litt tid før hun blir trygg på deg. Tror ikke det tar lang tid før hun åpner seg for andre ting om det er det hun vil.

Vi får satse på det. Hun forteller jo omtrent alt til meg, og har stor tiltro til meg, det er bare akkurat nå alt føles så... kleint, og falskt. Som om vi nesten ikke klarer å le sammen blant andre, dog vi ler mye når vi er for oss selv. Det er så opp-ned som det kan bli!

 

Kan også legge til at jenten er dansk, og at jeg er 23 og studerer i Danmark. Hun er 24.

Endret av Jacanjo
Lenke til kommentar

Hva forventer du? Du snakker om en jente som åpenbart er helt fersk i dette, og du lager en tråd om at dere har kysset i to dager. Du kan ikke være bitter på henne for å ikke ville ha sex med deg ennå. At hun ikke vil gjøre noe offentlig kommer nok av en så åpenbar grunn som at dere ikke er sammen.

Lenke til kommentar

Hva forventer du? Du snakker om en jente som åpenbart er helt fersk i dette, og du lager en tråd om at dere har kysset i to dager. Du kan ikke være bitter på henne for å ikke ville ha sex med deg ennå. At hun ikke vil gjøre noe offentlig kommer nok av en så åpenbar grunn som at dere ikke er sammen.

Det er ikke sex jeg higer etter. Ikke i det hele tatt. Hvorfor tror du det?

 

Og at vi ikke er sammen er jo mange grunner, som blant annet at hun har sluttet og åpne seg for meg når vi er alene. Hun snakker ikke om hva hun føler, fordi hun er redd.

Lenke til kommentar

Noen ting:

 

"Jeg har tatt initiativ hele veien, og vært veldig pirrende og seksuell med henne (massert rumpe, hår, lår, komplementert henne etc.)" - å gi komplimenter til en jente er mer ofte enn ikke en "turn off". Spesielt hvis du sier noe hun garantert har fått høre før. Da minner du henne om de hun av avslått, noe du ikke ønsker.

 

"Og så sa jeg ting som at hvis hun føler for å kline, så må hun bare sende meg en melding" - Det du sa her var at "Jeg har ikke noe fritid så hvis du ønsker å gjøre noe med meg er jeg alltid tilgjengelig. Veldig dårlig statement, men det er for sent å trekke tilbake på det nå. Bare pass på at du ikke alltid har tid når hun ønsker det, selv om du faktisk har tid. Det blir kjedelig for henne etterhvert. Hun trenger å bli litt sint / frustrert over deg for at forholdet skal vare.

 

"fordi hun skjuler følelsene sine så utrolig godt." - Gjør hun egentlig det? Jeg syntes det virker som hun egentlig ikke liker deg så godt, men du er fin å bruke som en "trøstedokke". Nå er ikke jeg kjent med henne eller deg og trekker derfor kanskje litt brå konklusjoner. Poenget mitt er: Ikke anta at du vet hva en kvinne føler / tenker - noensinne. Aldri gjør det, går aldri bra.

 

"Hun har dog snakket med en venninne om meg, og hun - venninnen altså - sa jeg ikke burde uroe meg. Hun hadde bare mange tanker og følelser." - Hvorfor snakker du med venninnen hennes om henne? Dette er nybegynner feil nr1. Det du føler om henne og hun føler om deg, skal du holde for deg selv. Ikke bestekompisen din trenger å vite det engang. Greit å dele litt info til gutta om sexen osv da dette er slik noen gutter opererer, men utover det skal du holde alt for deg selv.

 

"Kan også nevne at hun aldri har vært i et forhold før - aldri hatt noen å kline med en gang" - Hvordan vet du dette? Har hun sagt det til deg? Ikke ta opp slike temaer før du "har henne". Det vil bare føre til at hun betror seg til deg og bestemmer seg for at den følelsen er bedre enn kliningen. Dette er temaer man tar opp etter man har "sikret" seg en plass hos henne.

 

"Skal jeg rett og slett bare ikke kline med henne nå da? Gi henne tid, og bare småprate?" - NEI. Men du trenger ikke oppfordre til kontakt. Hvis dere møtes, sørg for å få litt seksuell energi ut i luften og helst dra den lenger enn klining hvis mulig. Det er IKKE ønskelig for deg å slutte med kliningen for å gå over til kun småprat. Faren er for at du da havner i "vennesonen".

 

"Hun snakker ikke om hva hun føler, fordi hun er redd." - Før hun er kjæresten din bør du ikke ønske å høre på våset om hva hun føler. Tro meg, blir nok av det når dere ender opp sammen :)

 

Mitt råd: Vær laidback når det kommer til å lage planer med henne, men når dere først treffes vær på offensiven.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

** Innlegg **

Takk for feedback!

 

Du tar veldig brå, feile beslutninger her, men jeg kan forstå at mellom linjene kan det virke som jeg er helt på jordet i forhold til hva jeg driver på med. Jeg er forsåvidt relativt flink til å spille kortene mine. Jeg er ikke så god på å beskrive romantiske situasjoner uten at det høres helt fjortiss ut, dessverre.

 

Og fritid har jeg masse av, og det vet hun. Hun er som oftest kun med meg på kveldstid, fordi da er jeg ledig. Og hun er veldig frustrert over meg - det vet jeg.

 

Og hun venninnen som sa at jeg ikke skulle uroe meg; hun kom til meg, og ikke omvendt. Jeg fikk informasjon i fanget.

 

Og ja, hun har delt mye med meg - altså hun jeg driver på med. Hun har stor tillit og tiltro til meg, og det er først når jeg begynte å bli seksuell og flørtende rundt henne at alt har eskalert. Men akkurat nå, så er jeg fly forbanna og frustrert - nemlig fordi hun er det.

 

I dag har vi knapt snakket med hverandre... Vil gi henne tid til å tenke, så er bare jeg totalt laid-back imens.

 

Og hva "send melding hvis du føler for å kline" angår så sa jeg det natt til tirsdag på en veldig humoristisk måte. Hun tolket det ikke som om jeg var innpåsliten i det hele tatt. Hun kjenner meg.

 

Takker for tilbakemelding!

Endret av Jacanjo
Lenke til kommentar

**Innlegg**

 

Vet jeg tar brå beslutninger, men ettersom du beskrev dem først (og gjenbeskriver dem nå) vil jeg ikke si at de var feil.

 

"Fritid har jeg masse av, og det vet hun" - Hvorfor vet hun dette? Fritid er ikke en attraktiv kvalitet. Prøv å virk mer opptatt enn det du er.

 

"I dag har vi knapt snakket med hverandre" - Hvorfor snakket med henne i det hele tatt? Hvis du skal gi henne tid til å tenke bruk heller 1-2 dager på å svare på meldinger. Vis at du faktisk har andre ting å gjøre enn å være tilgjengelig for henne.

 

"Og hva "send melding hvis du føler for å kline" angår så sa jeg det natt til tirsdag på en veldig humoristisk måte. Hun tolket det ikke som om jeg var innpåsliten i det hele tatt. Hun kjenner meg." - For det første: DU vet ikke hvordan hun tolket det. Det er umulig for deg å vite. For det andre: Det du sier når du sier noe slikt er: "Hvis du vil kline dropper jeg alt annet og kommer!" - noe som sjeldent er en god ting.

 

"Og hun venninnen som sa at jeg ikke skulle uroe meg; hun kom til meg, og ikke omvendt. Jeg fikk informasjon i fanget." - Så du satt hjemme, i sofaen og fikk en tlf av venninnen hennes som sa dette? Nei, det tror jeg ikke. Du må ha snakket om henne som at du var urolig eller noe i den duren for at venninnen i det hele tatt skulle tenkt på å dele den informasjonen med deg. Hvis du har vist slike tegn til henne, tenk hvor mange andre du har vist disse tegnene til. Tenk hvor mye mindre selvtillit de tror du har hvis du går rundt å uroer deg for en jente?

 

"Jeg er forsåvidt relativt flink til å spille kortene mine." - Vet ikke helt hvor enig jeg er i dette utsagnet basert på situasjonen du har beskrevet. Kan godt være du er flink til dette ellers, men i denne situasjonen vil jeg si at det ikke er sant.

 

 

 

Igjen, beklager for at jeg er brå men det er ikke vits å surre i grøten. Jeg er direkte, og hvis du etter å ha lest dette fortsatt mener jeg tar feil så skal jeg bøye meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...