Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Null sex i ekteskap


  

33 stemmer

  1. 1. Skilsmisse?

    • Ja. Finne ny og kåtere partner. du fortjener kanskje bedre?
      7
    • Nei. Hennes sex-lyst er ditt ansvar. Det er du som gjør feil.
      7
    • Nei. Behold kona og familien. Men vil hun ikke ha sex, så er det ditt fripass til utroskap.
      7
    • Ja. Hun er åpenbart ikke glad i deg. Det beste for begge er å gå hver til sitt.
      2
    • Nei. Sex hver 14. dag er normalt, hva klager du etter?
      7
    • Ja, hun er åpenbart bare ute etter pengene dine, hvis du har noen...
      4


Anbefalte innlegg

Det er selvfølgelig ikke kvinnens skyld (ofte). Den som vil ha sex, bør legge opp til å få sex. Herav: (ofte) Mannen sin skyld.

 

Utenfor et forhold, ja. Dette kan man observere i sin naturlige prosess om man observerer "markedet", der det er en mye større del menn som er ute etter å ha seg, og er langt mer ekstreme/mindre nøye. Inne i et forhold har man uungåelig en plikt for hverandre. En av pliktene er å holde seg kun til hverandre, om ikke annet er avtalt. Dermed må hverandre bli kilden til det man trenger andre for, og det mannen gjør hovedsaklig for å "fortjene" sex fra en kvinne, er å være fast sammen med henne. Det tjener hun på i lengden.

 

Dessuten er som sagt sex ikke bare svinete begjær, det er en av menneskets sterkeste biologiske trang, i tillegg er det en spirituell og instinktiv del i det, som, når den får utløp, har meget positiv effekt på mennesket i seg selv. At mannen må gjøre og gjøre for å "fortjene" sex med en kvinne han er fast med, og planlegger å bli gammel med er tull og tøv.

 

Men det som er synd er at det kommer til dette stykket i første omgang. At man ikke lengre har lyst på hverandre, å være sexuelt lidenskapelige sammen, å gi dette til hverandre etc.

 

Vet ikke helt om du prøver å fornærme meg eller om du er så uerfaren som det kommer. Men, hvis du skal lykkes med kvinner må du klare å være mindre mannssjåvinistisk. Ja, det er det du virker som.

 

Er jeg mannsjåvinist, og/eller er du feministisk?

 

Feminiserte menn: lol. Når du snakker om erfaring, så erfarer iallefall jeg at kvinner er mer med på laget med maskuline menn og ikke feminine. Homser er jo enkelte kvinners beste venn da. På den andre siden finnes kvinner som er kritiiske til feminismen. De som alle menn egentlig har lyst på. For disse er det å bli tatt av en mann "verdt" å gi sex for i seg selv.

 

Mannen bør jobbe hardt for å ta vare på kvinnen, men å jobbe hardt for å få sex = lol. Prostitusjon inni forholdet :D Mannen som er med på den er en ordentlig sucker, og muligens er det der han skyter seg i foten ved å avtenne en kvinne.

 

Også et typisk eksempel på at hva kvinner tror de vil ha er ikke alltid det samme som hva de egentlig vil ha.

Endret av olsen_1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri sagt at man skal jobbe for å få sex. Jeg har sagt at man må jobbe for å få frem stemningen for det. For oss menn er det en naturlig, konstant lyst. Hos kvinner er det ofte andre forhold som må til for å få dem "klare". Det jeg mener med å jobbe for det, for ofte er ikke den lysten noe de selv kan gjøre noe med.

 

Jeg er absolutt ingen feminist, men jeg vet hva som skal gjøres for å få dem i tilstanden som gjør at de vil ha sex, så blir oppgitt når gutter klager over redusert sexlyst hos kvinner. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt at man skal jobbe for å få sex. Jeg har sagt at man må jobbe for å få frem stemningen for det. For oss menn er det en naturlig, konstant lyst. Hos kvinner er det ofte andre forhold som må til for å få dem "klare". Det jeg mener med å jobbe for det, for ofte er ikke den lysten noe de selv kan gjøre noe med.

 

Jeg er absolutt ingen feminist, men jeg vet hva som skal gjøres for å få dem i tilstanden som gjør at de vil ha sex, så blir oppgitt når gutter klager over redusert sexlyst hos kvinner. :)

 

Jeg er enig i noe av det du sier, på ett vis, men jeg er ikke enig i å legge kvinnen på et sølvfat og frita henne for alt hun ikke har lyst til. Det funker svært dårlig i et forhold på alle områder der det finnes en viss nødvendighet.

 

Jeg blir bare moderat oppgitt av menn som klager over redusert sexlyst hos kvinner. Mest oppgitt blir jeg av at alt skal henge på mannen, og at kvinnen er fritatt selv om hun er hinsides all fornuft.

Endret av olsen_1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...