Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pris på mopedlappen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal ta mopedlappen til neste år og lurer på hvor mye koster dette.

Sånn som jeg har hørt er det 5000,- med alt ihop. Altså lappen + oppkjøring... Er dette riktig?

mvh Fredrik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakket med en kompis av meg i går. Han sa han betalte 22k for lappen og moped. Moped 12k og lappen 10k. Eller så var det omvent. Uansett 10-12k. MED trafikalt grunn kurs btw.

Skrevet

Kommer heeeeeeelt ann på hvor du bor. I hamar er prisene(hvis jeg ikke tar helt feil) ca. 2500 for trafikalt+mørkekjøring, 4-4500 for teorikurset og 500 for teorien. Kommer du over 10000 er det på en dyr trafikkskole!

• Liker 1
Skrevet

Snakket med en kompis av meg i går. Han sa han betalte 22k for lappen og moped. Moped 12k og lappen 10k. Eller så var det omvent. Uansett 10-12k. MED trafikalt grunn kurs btw.

da har han hatt alvorlige problem med teorien O.o jeg betalte 4500 inkl prøva.... 5K med lappen i handa

Skrevet

da har han hatt alvorlige problem med teorien O.o jeg betalte 4500 inkl prøva.... 5K med lappen i handa

men det var med trafikalt grunnkurs også da. Så det blir litt ekstra

Skrevet

2500 mer ja... han tok teorien 4-5 ganger han altså?

Har ikke peiling, tror han tok den 1 eller 2 ganger. Men den kjøre skolen han tok er kjent for å være jævla dyr. Koster vell 750 for 50 minuter med kjøretime (med bil)

Skrevet

10k er ikke så urealistisk spørs hvor en holder til. F.eks i bergen må en regne med å betale ca:

Trafikalt grunnkurs: 2850

Moped opplæring: 5500

Teoriprøve: 500

Noe som blir 8850.

Skrevet

Har ikke peiling, tror han tok den 1 eller 2 ganger. Men den kjøre skolen han tok er kjent for å være jævla dyr. Koster vell 750 for 50 minuter med kjøretime (med bil)

750 er ikke svindyrt akk... koster 650 her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...