Pion_ Skrevet 12. februar 2002 Skrevet 12. februar 2002 Hva skjedde egentlig med folka som ble tatt? Jeg har lest innom forumer der noen av personene som ble arrestert av FBI har lagt inn innlegg... FBI hadde visst tatt utstyret...som de har krav på å få igjen om ingen tiltale ble reist... og det var YTTERST få tiltaler som ble reist! Men fikk bare noe av det igjen.. han var bra sur... men turte ikke gjøre noe... Noen som vet noe mer om hva som skjedde med de som ble tatt? Var det ingen som ble dømt? Personlig.. og blant alle de som var involvert tror det bare var for å skremme... nothing more... og siden det funka så... :
Pion_ Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Skrevet 12. februar 2002 Drink Or Die = DOD De folka... razor, dod etc. 0day 0sec WAREZ DIVX PIRATKOPI
negerhenriksen Skrevet 15. februar 2002 Skrevet 15. februar 2002 Sinnsykt interessant diskusjon Jon . Tror du burde fortelle folk hva du mener med inlegget . Jeg fatter ikke driten !
the_ruthless Skrevet 15. februar 2002 Skrevet 15. februar 2002 Hadde ikke hørt om DoD før jeg fikk med meg at de var tatt av snuten... Class, Myth, Razor1911, Paradigm... DISSE regner jeg som de store... (Er det noe galt med meg, kanskje?) Hvaslags utstyr hadde DoD som ble tatt...?
Pion_ Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Skrevet 15. februar 2002 Quote: On 2002-02-15 10:25, the_ruthless skrev:Hadde ikke hørt om DoD før jeg fikk med meg at de var tatt av snuten...Class, Myth, Razor1911, Paradigm... DISSE regner jeg som de store... (Er det noe galt med meg, kanskje?)Hvaslags utstyr hadde DoD som ble tatt...? Det ble busta masse folk fra razor oxo..+diverse andre razor har lagt en en scene for godt.. Hovedserveren som var plassert på MIT var på 6 TB... Samt 3000 plater ble oxo konfiskert...
Pion_ Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Skrevet 15. februar 2002 btw. DoD var de folka som rippa win95...FØR det kom ut.. De starta tradisjonen med å slippe M$ software først Det er det de har blitt kjente for... og det likte ikke FBI, så de har jobba undercover i noen år for å ta dem.
Mr.Hassan Skrevet 15. februar 2002 Skrevet 15. februar 2002 Hei! Faktisk så var ein av hovedmennene(mann/kvinne?) Nordmenn i følge Itavisen.no I følge itavisen.no skremte det ein del personer/grupper som la ut piratkopiert musikk så mukje at gruppene samla seg ei helg for å diskutere skjebnen og/eller eventuelle mot tiltak..(også dette i følge itavisen.no)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå