BioAcid Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Prøver og koble meg opp som vanlig, å får ofte en beskjed som sier at jeg har blitt ban'et fra secure servere pga mine tidligere et eller annet. :-? Jeg har aldri cheatet å har ikke planer om å gjøre det heller så va kan jeg gjøre? Står noe om at jeg har blitt ban'et til 2008!!!???
osmoen Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 enten har du blitt tatt for juks tidligere, eller så har noen andre med samme cd-key jukset
Trafalgar Law Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Du har brukt HLamp ? Hvis du har gjort brukt det er det grunnen
Trafalgar Law Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Du har brukt HLamp ? Hvis du har gjort brukt det er det grunnen
BioAcid Skrevet 9. september 2003 Forfatter Skrevet 9. september 2003 Hva er HLamp? Har ikke brukt noe, har bare installert half-life, cs å spillt! Det er jo ingen andre som har cd-key'n min! Med mindre det går an å sniffe key's inne i cs?
MistaWu Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Kansje det er et hint om å begynne å spille noe annet enn CS da kansje??
vanedyret Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Det finnes idioter som banner folk fordi de kan spille CS. Det kan jo hende noe sånt skjedde, men at idioten tok ting et skritt videre. En typisk ting å bli anklaget for er wallhack. Skulle tro at 50% av CS-spillerene ikke vet hva Hodetelefoner + EAX kan fortelle deg.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Det finnes idioter som banner folk fordi de kan spille CS. Det kan jo hende noe sånt skjedde, men at idioten tok ting et skritt videre. En typisk ting å bli anklaget for er wallhack. Skulle tro at 50% av CS-spillerene ikke vet hva Hodetelefoner + EAX kan fortelle deg. vel..det ER en viss forskjell på å få headshot gjennom en murvegg, og det å høre en fyr komme rundt hjørnet.. setter det sikkert litt på spissen, men du forstår hva jeg mener. foruten det så er jeg enig i det du sier.. kan garantere deg at over 50% av cs spillerne vet hva hodetelefoner +EAX er..70% av dem er vel tyskere med hodetelefon+mic.
Bluebeans Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Jeg har samme problem. Men jeg brukte hlamp. Jeg avinnstalerte det men det kommer fortsatt at jeg "cheater". Hva skal jeg gjøre da??
BioAcid Skrevet 10. september 2003 Forfatter Skrevet 10. september 2003 Sist i den mld kommer det at man skal se her men jeg er fremdeles like blank. Det siste punktet ; join a server that is not secure er da greit, men det står da ikke virke servere som er secure eller ikke i oversikten! Har reinstallert cs men kommer ennå, å jeg har ikke cheatet eller brukt HLamp og er bare en middels spiller, så tror ikke jeg ble ban'et pga at folk tror jeg er unaturlig god. Reinstallere windows bare for cs virker litt overkill...
atrax Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Hmmz...jeg LIKER faktisk å høre på musikk og ha kontroll over den mens jeg spiller. Hvis en server syns at jeg cheater pga. hlamp og en overivrig admin rapporterer won-id'en min til en eller annen anti-cheat-organisasjon, så tar jeg ned serveren hans.
Bluebeans Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Hmmz...jeg LIKER faktisk å høre på musikk og ha kontroll over den mens jeg spiller.Hvis en server syns at jeg cheater pga. hlamp og en overivrig admin rapporterer won-id'en min til en eller annen anti-cheat-organisasjon, så tar jeg ned serveren hans. Hvordan mekker du det?? :-?
atrax Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Det er mange måter å fikse det på vettu...et vanlig DoS- eller DDoS-angrep kan fikse det, finne ut root-passordet til maskinen som kjører serveren... Men den problemstillingen tar jeg om det skulle bli aktuelt :wink: Dessuten skal hele WON-systemet bli overført til Steam snart, og da skal visstnok alle de banna won-id'ene forsvinne/bli ubanna igjen... ikke helt heldig akkurat, med tanke på de stakkars folka som kjører mange HL/CS/TFC/DoD-servere som har tatt flere tusen cheatere opp gjennom tidene. Alle cheaterne får mao. tilgang til å spre spye igjen... :-?
Bluebeans Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Når blir det slutt på won da?? Veit om noen som sa at det var i dag..
ASDASDKL2131 Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Hvis en server syns at jeg cheater pga. hlamp og en overivrig admin rapporterer won-id'en min til en eller annen anti-cheat-organisasjon, så tar jeg ned serveren hans. Hvis VAC oppdager dll filen som HLamp benytter seg av så blir du automatisk bannet ifra alle secure servere. Grunnen er at de fleste cheats som er til CS benytter seg av dll filer og VAC kan ikke se forskjellen på om det er HLamp sin dll fil eller en hvilken som helst cheat. Ingen vanlige server admins kan gjøre dette, dette skjer automatisk.
HappyStabby Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Hvis en server syns at jeg cheater pga. hlamp og en overivrig admin rapporterer won-id'en min til en eller annen anti-cheat-organisasjon, så tar jeg ned serveren hans. Og det er jo ikke bare LITT umodent? Direkte barnslig.
Kenny000 Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Hvis en server syns at jeg cheater pga. hlamp og en overivrig admin rapporterer won-id'en min til en eller annen anti-cheat-organisasjon, så tar jeg ned serveren hans. Og det er jo ikke bare LITT umodent? Direkte barnslig. Syntes det var litt kult å gjøre (har ikke gjort det selv). "Kødder ikke med meg"-attitude er tøft det 8)
atrax Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Og det er jo ikke bare LITT umodent? Direkte barnslig. Har jeg ikke rett til å bli litt smågretten når cd-keyen jeg betalte flere hundre kroner for blir så å si ubrukelig? Ang. det XoRc sa, så er det litt skremmende.. men VAC har ikke oppdaga noe enda, og jeg har brukt hlamp i mange måneder. Kanskje jeg bare har spilt på insecure servere da? Skulle ikke trodd at serveradmins ville ha skrudd av noe slikt.. man må jo legge til "-insecure" i kommandoen for å starte serveren i så fall.
BioAcid Skrevet 11. september 2003 Forfatter Skrevet 11. september 2003 Tviler på at du ikke har droppet innom en secure server da over 2/3 av de jeg prøver på viser seg å være secure. Så lenge du ikke spiller på samme serveren hele tiden da selfølgelig... Etter litt lesing her og her så må jeg vel til å kjøre memtest86 å den andre testen for å bevise at jeg ikke har feil på maskina, for så å sende mail til valve. Kjipt :-?
melbamix Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 wee, cd keyen min ble unbanna 11.09.2003 kl 0911 i dag. Herlich, joda, skal inrømme at jeg juksa, hadde WH, men det var faktisk bare for å se hvordan det så ut. Spiller ganske mye og for å ta eller vite om noen jukser eller ei så er det noenganger greit å ha prøvd det selv. Dog ble jo ettertrykkelig bevist at jeg ikke egner meg som noe cheater da jeg ble banna etter 2 min spilling eller noe pga en gammel cheat. Hehe. Men å cheate er jo ikke morro uansett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå