Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har kjøpt meg WRC3(rallyspill)Orginal versjon fra MPX. Innstallerte spillet uten problemer. Men når jeg skal "åpne" spillet for å spille får jeg beskjed fra avg at "threat " er oppdaga. Var en exe fil i forbindelse med spillet. Selv om jeg velger "ignorere" starter likevel ikke spillet. Jeg skrur av AVG å da åpner spilte som det skal. Hvordan skal jeg "slippe" spillet igjennom når det tydeligvis ikke virker og ignorere?

 

Tips?

Endret av Allak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg har lest meg frem til, er del dette en såkalt ”falsk positiv”? Altså en ok fil, men som AVG ser som en trussel. AVG skal visstnok ha rykte på seg for å finne en del slik feil, som ikke er feil. Jeg tenker å fjerne AVG og prøve MSE i stedet. For å fjerne AVG helt, må en gjøre mer enn å avinnstallere programmet?

 

Har dere synspunkter på MSE-Antivirus?

Endret av Allak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du trener ikke gjøre noe mer enn å avinnstallere AVG helt fra maskinen. Jeg brukte selv AVG før faktisk og var egentlig ganske fornøyd, men det er som du sier at den melder i fra om diverse trusler som egentlig ikke er noe.

 

Jeg har brukt Microsoft Security Essentials i litt over 1 år nå og er veldig fornøyd! Krever veldig lite av selve maskinen, og den sier ifra hvis maskinen eventuelt skulle få noen form for virus. MSE ble vel også kåret til det beste gratis antivirusprogrammet her på hw.no for en liten stund tilbake hvis jeg husker riktig, så anbefaler deg å prøve det ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...