Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextGenTel Stabilitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke anbefale deg ngt. Gikk over 3 månder før vi fikk det (bor i oslo), Falt også ofte ut, de har sperringer på modumet sitt og hvis du skal kontakte de...må du sitte ivertfall en halvtime i tlf kø før du kommer igjennom. :x

Etter 6 månder skiftet vi til Firstmile,ikke noe å klage på :p

Jeg vil ambefale deg å ta Firstmile, fikk linja på under to uker, stabil linje og veldig kundevennlige. :p

Lenke til kommentar

Alle jeg kjenner som har skaffa seg NGT har fått det innen 2-3 uker, og har aldri hatt problemer med det. Det samme gjelder meg, jeg sitter her i Trondheim på en Delta 2000-linje og storkoser meg.

 

de har sperringer på modumet sitt

Skal du bruke spesielle tjenester, sette opp diverse servere eller spille over internett kan det hende at du må endre på innstillingene i ruteren, men det er ikke noe vanskelig, det er plenty av guider på internett hvor alt står godt forklart.

En ting er kundeservice da. Godt mulig at de ikke er verdens raskeste til å svare, men siden verken jeg eller noen jeg kjenner har hatt behov for å ringe så har jo ikke det vært noe problem..

 

Det er kun på forumet her jeg leser om ufornøyde (eks-)kunder. Det er vel også kanskje slik at du lettere åpner kjeften når du er ufornøyd enn når du er fornøyd. Hvis alle som likte NGT skulle ytre sin mening på forumet tror jeg det ville bli ganske fullt her ganske fort.

Lenke til kommentar

Nå kan det være forskjellig der oppe enn fra Haugesund, men NGT gir iallefall hva de lover her!

 

Siden jeg fikk NGT har linjene kun vært nede 2 ganger, på flere måneder. Og da aldri mer enn et par timer. Med PUC Chello + som jeg hadde før måtte jeg regne med hastigheter som ikke alltid var på topp, nedetid på 2 timer i uken, utenom den faste nedetiden på 1 time hver kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...