Gå til innhold

Lillebror skal bygge pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Og jeg ville holdt meg unna Dustin.no de har møkkete dårlig kundeservice om det går noe galt med pc-delene.

 

Kan du utdype det? Jeg har selv bestilt fra Dustin uten problemer, og nå når min strømforsyning har noen feil så har jeg fått eksepsjonell service.

Lenke til kommentar

Kan du utdype det? Jeg har selv bestilt fra Dustin uten problemer, og nå når min strømforsyning har noen feil så har jeg fått eksepsjonell service.

 

3 defekte hovedkort på rad, hver av de ble drøyd til maks tid av det de har lov til å drøyde det til.

 

1. DoA.

2. Defekt lyd busser, problemer med BIOS.

3. DoA.

 

Og mange e-poster som ikke ble besvart/ignorert. Ikke at jeg purrer hver dag, men når det går 2 uker uten svar, så begynner tålmodigheten min å renne ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

3 defekte hovedkort på rad, hver av de ble drøyd til maks tid av det de har lov til å drøyde det til.

 

1. DoA.

2. Defekt lyd busser, problemer med BIOS.

3. DoA.

 

Og mange e-poster som ikke ble besvart/ignorert. Ikke at jeg purrer hver dag, men når det går 2 uker uten svar, så begynner tålmodigheten min å renne ut.

 

Og du tenkte ikke på å ringe til dem, da det noen ganger tar en stund å svare på epost? Jeg har ringt dem hver gang jeg har hatt problemer med bestilling, og andre ting, hvis man ikke får svar til en vis tid er det jo enkelt og greit bare å ringe. Pluss at det er ikke deres feil dersom noe er defekt.

 

Men har jeg bare kjøpt fra dem en gang, så jeg vet ikke helt, men jeg personlig kan anbefale Dustinhome.no.

Lenke til kommentar

Har kun gode ting å si om Dustin, har hatt problemer med to ting: en HDD som døde, og en laptop, som var ødelagt når jeg fikk den, på HDDen sendte de ny i posten, som jeg fikk dagen etter, og laptopen sendte de også ny, siden jeg bruker den hver dag, så etter å ha mottat den nye, sendte jeg inn den gamle, men jeg ringte dem så de ordnet opp med en gang ;)

Har også bestilt andre ting derifra, men har værre erfaring med komplett, og PS.no...

Har hatt en slik PSU en gang :nei2: , men vil heller anbefale denne, selv om den ikke er modulær: http://www.dustinhome.no/product/5010655602/corsair-cx-500w-bronze-atx12v-2-3-power-supply/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker

Bruk 700,- mer på å skaffe en SSD, det er så stor forskjell ;)http://www.dustinhome.no/product/5010619756/samsung-830-series-128gb-ssd-sata-600-mlc/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker

Lenke til kommentar

Han spiller nesten ikke andre spill enn Minecraft og LoL, så jeg synes det blir litt feil med et dedikert..

Hvordan vil A10 5800k takle Minecraft, LoL?

Takk for innspill, tror ikke han trenger SSD, forstår hvor stor forskjell det er fra en HDD - SSD, men han trenger lagringsplassen.

Lenke til kommentar

50163.png

 

Det ser ut til å gå veldig bra i Minecraft iallefall :)

Fant ikke noe annet håndfast på league of legends en noen halvseriøse vedeoer. Men så ut til å gå bra.

 

Dessuten tror jeg at det er bedre å kjøpe litt raskere ram i forhold til at det er bra for spillytelsen til grafikkbiten:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761785

 

Håndfast bevis for de som er nysgjerrige:

http://hexus.net/tech/reviews/cpu/46073-amd-a10-5800k-trinity-needs-faster-ram/?page=3

Lenke til kommentar

Og du tenkte ikke på å ringe til dem, da det noen ganger tar en stund å svare på epost? Jeg har ringt dem hver gang jeg har hatt problemer med bestilling, og andre ting, hvis man ikke får svar til en vis tid er det jo enkelt og greit bare å ringe. Pluss at det er ikke deres feil dersom noe er defekt.

 

Men har jeg bare kjøpt fra dem en gang, så jeg vet ikke helt, men jeg personlig kan anbefale Dustinhome.no.

 

Ringt har jeg også, men jeg har ikke tid til å vente mer enn 10 min i kø.

 

Jeg har flere venner og bekjente som har slitt mer enn nødvendig med Dustin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...