Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Hei Er det noe fare ved å sniffe eller innhalere dunsten fra antibac i enten veske på huden eller serviettene? Står ikke noe annet enn at det ikke må fortæres. Kjenner at når jeg drar det inn i nesa så river det godt opp i der. Forfriskende!
Thor. Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 2. Farlige egenskaper Farebeskrivelse Helse: Produktet regnes ikke som helsefarlig ved normal bruk. Gjentatt og langvarig innånding av løsemidler kan gi varig hjerneskade. http://shop.mediqdanmark.dk/public/dokumenter/72-88-827_%20828%20%20829%20Antibac%20H__nd%20v__tservietter%2085_%20_01.05.09.pdf Så om trent som å sniffe bensin. 1
Lovegame Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Gå ut å sniff bensin, det er ikke håp for deg uansett.. På en annen side, TROR du det er lurt å sniffe antibac? Det er trossalt SPRIT du sniffer. Fra Ung.no "Hvis man sniffer disse stoffene pustes det inn som gass, det er derfor IKKE bra å sniffe verken sprittusj, antibac, jif, bensin, eksos, neglelakk, maling, lakk eller parfyme da dette kan påvirke hjernen."
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 (endret) Øverste linken funka ikke. Eneste jeg fant på beholderen var at det ikke skulle fortæres. Men hva er problemet med å innhalere sprit? Vi drikker det jo ? Rettelse: Linken funket http://app.ecoonline.no/ecosuite/showpage.php?objID=-1&applicationID=7&viewForm=htmlext&viewPage=showmsds&accessKey=Z8RFkodAqDDWY_AQh98G4rG6LrsaEdvZg4g2PUCYZ/b1gvT_Aja2mChEkzu3qZD3zy&msdsLang=1 Da kutter vi ut det. Endret 19. november 2012 av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lovegame Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Øverste linken funka ikke. Eneste jeg fant på beholderen var at det ikke skulle fortæres. Men hva er problemet med å innhalere sprit? Vi drikker det jo ? Rettelse: Linken funket Vi drikker cola og, men man sniffer det ikke. Bruk hodet ditt, vær så snill. Du risikerer permanent hjerneskade om du sniffer sprit/bensin/lim/osv.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Ser den. Bare håper jeg ikke har fått det allerede Ikke at jeg har dratt det langt inn noen gang. Hvordan vet man om en har fått hjerneskade??
Thor. Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Jeg tviler på at du har fått en hjerneskade. SÅ ta det med ro. Bruk heller en saltvanns nesespray. Nesespray med kjemikalier kan være avhengighetsskapende. Kjenner ei dame fra der jeg kommer fra som er avhengig av nesespray og det ser ikke morsomt ut.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. november 2012 Skrevet 19. november 2012 Håper ikke det. Fikk tatt noen reaksjonstester, hukommelse og konsentrasjon av familiemedlemer og det gikk bra, så satser på jeg ikke har tatt skade. Skal vokte meg vel for sånt i all fremtid uansett hvor fristende lukten er. Litt spesiell gjerne, men når jeg snuste før var lukten av Nick and johnny crushed ice helt spesiell. Kunne åpne og lukte på øsken flere ganger, gikk ikke lei. Og lukten av filterkaffi i pose som akkurat er åpnet. Artig å bruke sansene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå