Gå til innhold

city best på tabellen igjen


macini

Anbefalte innlegg

så jeg mener city er beste laget i år igjen også jeg. først så hadde chelsea tabellen. alle som snakket litt og sa chelsea var best. jeg sa for tidlig og ikke se tabellen. og så sa de igjen at det var feil men jeg hadde rett igjen. og så united som ledet den og så united men jeg sa det igjen. at vi må vente for city som kan lede tabellen etter de kampene også det. og så nå er det igjen. city som vant premier legue i gjor og så city som leder tabellen. så dere som sa tabellen er alltid sant også dere så dere må si at den er det nå også dere. så dere kan ikke si at tabellen er feil når city som leder den igjen. og så hvis city vinner alle kampene sine så vinner city tabellen igjen også. så dere kan ikke si nei til det lengre. jeg sa city kan vinne masse mot aston villa før kampen. og så sa jeg agero kan score igjen. og så blir det også. så da hadde jeg rett da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spørs litt. ikke sikkert vi skal vente den igjen. i fjor. city som vant også de. først united som ledet men de ble redde for city igjen og så city som vant. og så skjer det igjen. de taper mot norwich for de er redde city skal bli best på tabellen igjen. så dere ser det igjen. og så når city som leder den så ikke sikkert de gjør det samme og mister tabellen hvis dere trodde det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...