Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

engelsk tentamen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste er nok om du faktisk setter i gang og bruker engelsk.

 

If you want to get better at a language, you need to use it often. Try using it right now. Keep a conversation going in English as often as you can, and you'll be surprised to see how much you can learn.

 

Of course, you should try to make sure you do it in the right places. Many online discussions are prone to slang, meaning they intentionally use bad grammar to abbreviate words. That's not a very good learning experience for someone trying to learn the language.

 

Anyway, back to your point: You're not very specific about what kind of help you want. Do you want us to look over some of your written work and point out things that could be done better? Be precise! That makes it easier for us to help you! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ja vi har fått i fjors forberedelseshefte. men ut fra hefte klarer ikke jeg tenke meg hvordan spørsmål kan vi få? derfor spurte at kanskje noen har hatt engelsk eksamen i fjor som kan hjelpe meg, eller fortelle om spørsmålene. :)

 

vi skal ha fjorårets eksamen.

 

takk på forhånd hvis noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar

tusssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnn taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkk.

 

 

jeg ble veeeldig fornøyd. du kunne ikke hjelpe meg mer enn det. tusen taakkkk igjen.

da må jeg sitte og øve meg. men oppgavene skal hjelpe meg mye. taaaaaaaakkkk :):D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...