Gå til innhold

Problemer med Hyundai Q17 ?


barkindog

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg en Hyundai Q17S, og nå lurer jeg på om skjermen er slik den skal være. Har kjørt MonitorTest på skjermen og når jeg kjører testen Solid Black så er ikke skjermen jevnt over sort. Er en del store områder der skjermen er mye lysere en de andre. Spesiellt i overkant er skjermen veldig lys. Sort blir skjoldete. Har kjørt denne testen på en LCD fra Dell og skjermen var da helt jevnt sort, og da mener jeg ordentlig sort. Ingen områder der skjermen var mer eller mindre sort. Har prøvd å gjøre diverse instillinger på skjermen til ingen nytte. Er det flere som har dette problemet med Q17 ? Vurderer å bruke angreretten og bytte til fordel for LG 1710B.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei.

 

 

Han var ikke fornøyd, må ha vært en feil på skjermen.

Og vi var mange som prøvde løse problemet.

 

Det endte med at han sendte den tilbake og går for en helt annen skjermprodusent.

 

Så hvis du bonna har problemer så add meg på msn. Det virker som de som har litt problemer sitter med geforce kort og må gjøre noen innstillinger....

Lenke til kommentar

Perfekt...

Har samme problem med ujevn lysfordeling på skjermen... pluss at teksten "flimrer", men har fått beskjed fra Pcbutikken.com at dette skyldes at jeg har vga-tilkobling...

Så derfor bestilte jeg meg et Geforce skjermkort med DVI i går....

Flere enn meg som har trøbbel med skeiv skjerm forresten? Kanten på skjermen er ca en halv cm høyere opp fra bordet på venstre side enn på høyre. Skulle gjerne ha fiksa det også...

Lenke til kommentar

Jeg bruker skjermen med analog... det er grusomt irriterende! Stygge farger, ujevn lysfordeling på skjermen, "hoppende" tekst. Anbefales ikke.

Sendte mail til Pcbutikken om det og fikk beskjed om at skjermen _kun_ er beregna på DVI-tilkobling (skjønner ikke vitsen med å ha mulighet til vga-tilkobling da... eller hvorfor de ikke oppgir det på hjemmesida at man ikke kan bør bruke den med vga)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...