MHeien Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 (endret) Hei! Jeg har en liten stund nå fått error når jeg har prøvd å starte Operation Arrowhead. Selve Arma II fungerer helt fint, men ikke OA. OA står for Operation Arrowhead. Jeg har googla, og sjekka alle linker og lest, og jeg har funnet mye, men ingen virket for meg. Jeg har prøvd å kjøre Steam og spillet som administrator. Jeg har prøvd å oppdatere skjermdrivere, jeg har prøvd å trykke på "verify game cache" eller noe til spill egenskapene innenfor steam. Men ingenting jeg har prøvd har virket. Jeg lurte på om det er noen som har vært borti det her før, eller om noen vet hva problemet er og hvordan man kan fikse dette. Takk for de som vet, og alle tips Wops, glemte å si hva som kommer opp. Når jeg starter spillet kommer det opp en errorboks som sier: No entry 'bin\config.bin/CfgInGameUI/MPTable.shadow'. . Når jeg trykker ok til den som går den vekk og så kommer det opp en annen error litt senere som sier: Error compiling pixel shader PSSpecularAlpha:0 Og når jeg trykker OK til den går alt vekk, og jeg får ikke spilt spillet i det hele tatt. Endret 6. november 2012 av MHeien
herzeleid Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Hei! Jeg har en liten stund nå fått error når jeg har prøvd å starte Operation Arrowhead. Selve Arma II fungerer helt fint, men ikke OA. OA står for Operation Arrowhead. Jeg har googla, og sjekka alle linker og lest, og jeg har funnet mye, men ingen virket for meg. Jeg har prøvd å kjøre Steam og spillet som administrator. Jeg har prøvd å oppdatere skjermdrivere, jeg har prøvd å trykke på "verify game cache" eller noe til spill egenskapene innenfor steam. Men ingenting jeg har prøvd har virket. Jeg lurte på om det er noen som har vært borti det her før, eller om noen vet hva problemet er og hvordan man kan fikse dette. Takk for de som vet, og alle tips Wops, glemte å si hva som kommer opp. Når jeg starter spillet kommer det opp en errorboks som sier: No entry 'bin\config.bin/CfgInGameUI/MPTable.shadow'. . Når jeg trykker ok til den som går den vekk og så kommer det opp en annen error litt senere som sier: Error compiling pixel shader PSSpecularAlpha:0 Og når jeg trykker OK til den går alt vekk, og jeg får ikke spilt spillet i det hele tatt. Jeg tror du har nøyaktig samme problem som meg. Jeg kunne spille arma2 og kom frem til menyen til OA, men da låste det seg hver gang. Jeg mener løsningen var å avinnstalere begge spillene, og så laste dem ned en etter en på steam og kjøre som administrator. Sleit i allefall lenge med det, utsatte spillingen min med ett par år. Lykke til
MHeien Skrevet 6. november 2012 Forfatter Skrevet 6. november 2012 Prøvde, men så ikke ut som om det hjalp noe. Kommer samme problem og error hver gang.
MHeien Skrevet 14. november 2012 Forfatter Skrevet 14. november 2012 Men er det noen som vet hvordan man åpner spillet som combined operations? Jeg fikk det til før ved å høye klikke på spillet innenfor steam ot trykk lauch Combined Operations, men jeg kan ikke se den lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå