Bingogress Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 (endret) Jeg har tenkt til å kjøpe meg en Alienware X51. Jeg har inget behov for å vite hvor overpriset eller hvor lite komponentene er verdt i betrakning til hvilken prisklasse Alienware er. Det jeg lurer på er hvilken av de ferdigstilte Alienware X51 som passer meg i forhold til hva jeg spiller. Jeg spiller hovedsaklig World of Warcraft, Minecraft, Left 4 Dead, Battlefield 2 Bad Company (Ønsker å kunne spille Battlefield 3), Skyrim, Oblivion og DayZ. http://www.dell.com/...lienware-x51/fs Valget står mellom en i5 prosessor og i7 prosessor. Jeg gjør en del opptak med Fraps i sammenheng med Skyrim, Minecraft og noe snevert med World of Warcraft. Hvilken av prisene burde jeg gjøre innkjøp av? Takk for svar Endret 6. november 2012 av kinglarsi
N o r e n g Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Den til 9000. Harddisken er den samme i alle maskinene, og et GTX 660 er såpass svakt at du ikke kan kjøre på med CPU-intensive grafikkinnstillinger uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå