Gå til innhold

Windows-konto og land-problemer


Anbefalte innlegg

Jeg skulle inn og handle litt i butikken, men den gang ei.

 

Problemet er at Windows av en eller annen grunn har hard-kodet land som Storbritannia/UK i profilen min, og dette er det eneste feltet som ikke lar seg redigere. Siden land er UK blir postnr-koden ikke godkjent, og jeg kommer ikke videre.

Noen andre som har samme problem, og evnt en løsning?

 

Jeg er ikke alene med problemet heller:

http://answers.microsoft.com/nb-no/windows/forum/windows_8-ecoms/jeg-legger-inn-postnummer-3034-og-kommer-ikke/c8f73b52-a2eb-464b-b3c9-b8c57e373f83?tm=1352028913186

Endret av bjornkn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

min verge døde før jeg var 18 så vi hadde ikke passordet til parental email, så vi fikk ikke akseptert nye terms of use og da kontaktet vi microsoft. de bare stilte de samme spørsmålene hele tiden og kastet oss fra den ene avdelingen til den andre. etter 3 uker tok jeg og skrev den mest hatfylte emailen jeg noen gang har skrivd (mange stygge gloser der ja...) og 3 timer senere fikk jeg en password reset link.

så du har 2 valg.

enten tar du og maser skikkelig ofte og mye

eller så kan du ta min løsning.

du kan evt bare kjøpe fra uk sin butikk, bare bruk paypal.

jeg vet du kan det siden jeg ofte handler indie games fra usa sin butikk.

Lenke til kommentar

Har vært igjennom en chat og support-telefon fra MS (de ringte meg).

De er klar over problemet, men har pt tydeligvis ikke noen løsning på det, annet enn å opprette en ny konto. Jeg ble først satt opp på en liste til teknikerne som skulel fikse det, men fikk så altså tlf om at det dessverre ikke lot seg fikse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...