Gå til innhold

[Løst] forsterkere til mine nye cw xls - 215


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antar du har tenkt å¨bi-amp'e, bruke CXA-10 på basselementene og C725BEE på mellomtone og diskant. Jeg blir overrasket hvis det ikke skulle holde for høye nok lydnivåer, men baserer det på gut-feeling og fornuft så jeg vet ingenting sikkert. Derimot er jo transformatoren i CXA-10 massiv så det er liten tvil om at den har enormt med kraft! For best mulig svar så ville jeg ringt til en av butikkene til hifiklubben, de bør ha god peiling på hvilke forsterkere som har nok kraft til å drive disse monsterene av noen høyttalere ;)

 

Du kan jo også forhøre deg med cerwin vega :)

 

Hvis du vil ha mest mulig kraft så er vel nad c356bee hakket bedre enn receiveren du har lenket til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

CXA 10 eller Crown XTI 4000/4002 er det beste valget til 215 uten tvil, til en ikke så altfor høy pris :)

 

Er ikke noe vits og gjøre som en nevner lengre oppi her og høre med hifi klubben, de anbefaler NAD 275 og den er ALT for liten til 215, klarer ikke og drive XLS 12 fullt ut en gang.

 

Så kjøp CXA 10 eller 4000/4002, NAD C165 forforsterker og en DAC for bedre lydkvalitet og renere, djupere og punchy bass ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...