Gå til innhold

Problemer med Gainward GF2 Ti 450


SiggyT

Anbefalte innlegg

Kjøpte nettopp et brukt Gainward GF2Ti 450 til sønnen min sin PC fordi jeg hadde hørt at det skulle være så mye bedre enn det han hadde (Aopen GF4 MX 440 SE). Nå viser det seg at han bare har problemer med spillinga si. PC'en shutter stadig ned og han klager over at det gamle kortet var mye bedre :-? Er dette riktig? Og jeg som trodde at det var bedre med et GF2 Ti kort enn et nytt GF4 MX kort :(

Fikk ikke med noen driver med til GF2Ti kortet, men jeg trodde ikke det gjorde noe siden det allerede fantes i Win XP. Installasjonen gikk greit og alt så ut til å fungere greit fra begynnelsen, men nå kommer altså klagene fra junior..

Kan det være at kortet må "sprites opp" med ny driver eller er det rett og slett ikke bra nok for dagens spill? Rart da at alt gikk så greit med MX-kortet...

Noen som har noen forslag til hva jeg burde gjøre? Bytte tilbake til MX kortet og selge Ti kortet kanskje :oops:

 

Glemte visst å nevne at PC'en som kortet står i er en P3-600 med 384 MB PC133 RAM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke helt sikker på ytelses forskjellen, men jeg tror at gf2 kortet er bedre.

Det du kan gjøre er; avinstaler skjermkortdriverene, last ned helt nyeste fra www.nvidia.com , instalere de nye driverene, det er det som oftest er feilen her hjemme ihvertfall :wink:

 

Det gjorde susen ja... Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...