Gå til innhold

Bioshock vil ikke starte...


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har nå kjøpt og lastet ned Bioshock fra Steam. Når jeg trykker på "Play" på Steam kommer det tittelen på spillet opp i et lite vindu midt på skjermen som det står Bioshock på (sånn som det gjør med mange spill )

 

Men så kommer det opp en melding, "Bioshock.exe har sluttet å virke, et program førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig.

 

Så skjer det ikke mer.....

 

Jeg setter stor pris på all hjelp jeg kan få!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, starte Bioshock. Jeg syntes det var et fantastisk spill, men jeg har aldri fått fullført det. Hver gang jeg har lyst til å starte igjen for å runde det er det et svare styr å få det til å starte - og når jeg først får det til å funke er det typisk ikke lyd i spillet.

 

Gru. Bare tanken på å skulle forsøke å spille Bioshock gjør meg irritert. :hrm:

Endret av Ovatius
Lenke til kommentar

Om du bruker flere skjermer, så ville jeg ha deaktiver de andre.

Jeg har hvertfall merket at noen spill ikke liker at jeg bruker flere skjermer på pcen.

 

Ellers kan jo det være det funker å lage en snarvei (som en annen skrev) og kjøre den som admin.

Evt se om Bioshock har en *.ini fil som du kan konfigurere.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg fikk akkurat det samme problemet i går når jeg skulle starte BioShock.

Jeg får opp en liten firkant med logoen til spillet før det kommer en dialogboks der det står "bioshock.exe har sluttet å virke", og jeg må bare lukke programmet.

Jeg slettet spillet i går (tok vare på SaveGames på skrivebordet), installerte det på nytt i dag, men det virker fortsatt ikke. :hm:

 

Noen som vet hvorfor dette skjer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...