paybackisamotherfucker Skrevet 3. november 2012 Skrevet 3. november 2012 Dårlig triks. Virker bare desperat. Tror HBO mister mange potensielle kunder på dette spesielt innefor dette segmentet (i.e. folk som benyter seg av streaming tjenester.) 1
Thuesen Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 Jeg ser det meste av HBO serier og ser ikke for meg at jeg kommer til og slutte med det. Da betyr bindingstid lite for meg. Men å teste kvaliteten på tjenesten før man binder seg hadde jo vært greit.
Dr. Mobius Skrevet 6. november 2012 Skrevet 6. november 2012 HBO oppfører seg som ei megge i denne saken.
AdNauseam Skrevet 22. november 2012 Skrevet 22. november 2012 (endret) Du kan melde deg på et nyhetsbrev på siden, så får du e-post om når. Mer kan ikke jeg svare på. Endret 22. november 2012 av Stian Aarskaug
Dr. Mobius Skrevet 22. november 2012 Skrevet 22. november 2012 Jeg gir hele HBO fingeren! Makan til møkkaoppførsel skal man lete lenge etter. Først ljuger de til "fansen" på facebook, og deretter kommer de med 12 mnd binding (som de har fjernet, jada...). "Ja, dere som er facebook-fans skal få tjenesten først"... Hva skjer? Joda, de lanserer tjenester til andre grupper, og gir fingeren til facebook-fansen. Megger!
ray001 Skrevet 23. november 2012 Skrevet 23. november 2012 Du kan melde deg på et nyhetsbrev på siden, så får du e-post om når. Mer kan ikke jeg svare på. Det har joeg gjort, og har forstått det slik at dette skulle vært ute nå, tom. iforrgie mnd vel...
Vice Skrevet 23. november 2012 Skrevet 23. november 2012 Kan ikke akkurat påstå at HBO lyser av tillit og profesjonalitet etter dette. Makan til amatørmessig og lavmåls oppførsel er det heldigvis sjeldent man ser blant store selskaper som skal etablere seg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå