PetriZide Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 hei.. :-) Det virker som jeg har noen problemer med pcn min.. Ta feks CounterStrike.. jeg har 99Fps ,men spillet "hakker" som om den hopper over 5 frames eller noe hvert 3 sekund.. det er utrolig plagsomt.. noen som vet hva dette kan være? jeg kjører de nyeste driverne også.. Jeg har et geforce 3 ti200 kort.. kan det være kortet som er for treg for resten av pcn?
AKIRAx77 Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Deler du nettverk mot internett. Hva er pingen på spillet når du er online. Sånn oppførsel kommer ofte av alt for høy ping. AKIRA
PetriZide Skrevet 7. september 2003 Forfatter Skrevet 7. september 2003 Deler du nettverk mot internett. Hva er pingen på spillet når du er online. Sånn oppførsel kommer ofte av alt for høy ping. AKIRA ligger på 15-30 i ping
Asbjørn² Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Prøv å skrive "net_graph 3" i console, da får du opp litt informasjon nede i høyre hjørne av skjermen. Se om du har packet loss.
FenrisC0de Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Er det bare på Counterstrike dette skjer? hva slags internett forbindelse har du?
Anbefalte innlegg