Gå til innhold

Visum!

Jente96

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! Jeg og en venn skal reise til England. Men hun har ikke norsk statsborgskap, derfor må hun søke visum til å dra til England.. Hvordan søker man visum for tre dager?

Hjelp! :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Hvordan kan jeg ringe dem?

1: Finn en telefon

2: Ring 23 13 27 00

3: Done

Skrevet

1: Finn en telefon

2: Ring 23 13 27 00

3: Done

Tusen takk :)

En venn av meg også sliter med det samme hun er fra Eritrea og vil være med meg til USA i en måned..

Da trenger hun visum da, hvis hun har norsk pass..

Det måtte jeg!

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet (endret)

neei!

fail

Fail selv.

De fleste kan dra til USA uten visum, under Visa Waiver Program: https://esta.cbp.dhs.gov/esta/

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Skrevet (endret)

Jo, med mindre du har rulleblad eller noe annet som hindrer deg i å dra under Visa Waiver-programmet ... f.eks. at du skal studere der ... Jeg har vært i USA veldig mange ganger, og aldri hatt visum. Du må registrere ESTA, men det er ikke et visum ...

Endret av The mighty Quinn
Skrevet

Kommer også an på hvordan en ankommer USA; rutefly er vel det naturlige for de fleste, men i underligere farkoster (det være seg seilbåt eller privatfly) må en ha fullt visum.

Skrevet

Trenger ikke norsk pass, hun kan nok søke gjennom den amerikanske ambassaden i Oslo uansett. Akkurat som vi kan ordne visum til andre land i utlandet, selv om vi er utenlands … Nå vet jeg ikke hvor vanskelig det er for eritreiske personer å få amerikansk turistvisum da …

Skrevet

Hun venninnen min har "reisepass". I det passet så står det " reise til alle land, men ikke somalia" Passet hennes er grønn. Hun fikk det passet når hun fikk oppholdtillatelse i Norge.. Men hvordan skal hun søke da? Hva må hun gjøre for å søke? Fatter meg ikke på nettsiden!

Skrevet

Vi skal dra den 26 februar! Er hun sen med å søke? Btw koster det visum for henne, hvis hun reiser med folk med norskpass og hun er under 18?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...