Gå til innhold

Asus' første Windows RT-nettbrett


Anbefalte innlegg

Vist PC-produsentene forsetter å spy ut Windows 8 nettbrett til slike absurde! priser så ligger de tynt-an i forhold til Microsoft Surface som har et betraktelig lavere pris nivå!.

 

Vist ikke PC-produsentene senker prisene betraktelig! på Windows 8 nettbrett, Så ligger de jævlig tynt-an. :realmad: :realmad:

Denne kjører Windows RT ikke Windows 8. Men hvilket prissikte så du for deg?

Mellom 3500 og 4500 kroner for den billigste modellen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei,

jeg hadde også bestilling på pad + dokk, men droppa dokken som deg pga leveringstid. Men så fant jeg den på dustinhome.no. Her kosta den litt mer, men jeg lider av et "må ha ting så fort som mulig" syndrom, så jeg kjøpte tastaturdokken der.

Etter et par dagers bruk er jeg kjempe fornøyd med både tablet og dokk. Tastaturet vil nok for mange være litt lite, men for min del går det helt fint, litt mindre enn hva jeg har på en asus 13" netbook.

Jeg skulle se om jeg fikk lagt inn skriveren hjemme, en trådløs canon MG6250, når jeg gikk på legg til skriver så hadde denne allerede blitt funnet på nettverket og jeg kunne printe på denne uten å gjøre noe som helst ekstra, så da ble jeg positivt overrasket.

Foreløpig savner jeg noen apper i windows store, men regner med at dette blir bedre etter litt tid.

Jeg ser for meg at denne kommer til å erstatte pcen i daglig bruk, for det er ikke mye jeg ikke får gjort på den.

Kjøpte en samsung galaxy tab i fjor som har samlet mye støv før den ble nedarvet til noe andre, den ble brukt til fint lite, mye pga at jeg syns android var for treg på den, og for meg føles den mer som en ipad, dvs at den kun kan brukes til å konsumere, men jeg syns komboen av denne tab/dokk faktisk kan brukes til noe.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...