Gå til innhold

Noen som vet merke på disse gulvhøyttalerene?


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilket merke disse høyttalerene er av?

Det er det absolutt beste jeg har hørt innen lydkvalitet og de er fra frankrike.

 

Kjøpte de nesten helt ubrukt for 3400 (5 høyttalere)

Noen som vet om dette er et bra kjøp og som har hørt noe av disse høyttalerene?

 

På forhånd, takk! post-273329-0-22945700-1351039314_thumb.jpg

 

Vet det var rotete på rommet mitt, hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får ikke lastet opp bildet.. men det er akkurut samme merke som på fronten, så står det :

power handling - 30w-120w

Impedance: 6 ohm

Sensitivity: 90 dB

Frequency response: 35 hz- 21kHZ

 

De er kjøpt på en butikk i oslo, men hjelper lite, for jeg vet ikke hva den heter.. men det skal jeg prøve å finne ut av :)

Lenke til kommentar

Det grå elementet er bass, det gule skal være mellomtonen og den lille er diskanten. Det er en tre-veis konstruksjoner, ikke en 2,5-veis som du skisserer. Det må være to identiske elementer for at det skal være en 2,5-veis.

 

Skal du finne ut av dette må du enten sjekke på AVforum eller Hifisentralen - eller skru ut et element. Det siste er omtrent like vanskelig som å løsne sidedørene på pcen din. Seks skruer med umbraco eller torx - ut med elementet (kablene er lange nok til at du får det et lite stykke ut), ta et bilde - sett sammen igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er en kina høyttaler importert av Yngve Hopen.

Logoen på høyttaleren er en Y og en H i litt fancy skrift.

Yngve importerte en hel del forskjellige høyttalere for 3-5 år siden og solgte dem under merket YH.

Det var mye storm rundt Yngve's netthandel som solgte produktene. Veldig mange fikk aldri varene sine og nylig (i september i år) ble Yngve dømt til fengsel for svindel.

Hva din spesifikke modell heter kan jeg sjekke opp senere i dag. Akkurat nå sitter jeg på mobiltelefon.

 

Harald

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...