Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter å ha flyttet skiboksen rundt og tilpasset halefinne antenner har jeg nå fått et hull på 3.5 x 17 cm. Hvordan kan jeg tette dette hullet? Har brukt gaffa med hell en sesong, men tenker på å selge boksen og da ser ikke del helt pantent ut. Finnes det noen klebrige matter som kan klippes til og limes over hullet? Det ideele ville selvsagt vært å støpt med glassfiber, men jeg har ingentig av det som skal til, bor i et rekkehus, ikke gidder jeg heller.

 

Så: hva kan jeg gjøre med hullet? (Bedre enn gaffa, dårligere enn å støpe med glassfiber).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klipp til en bit fra en spylervæskekanne om den er stor nok fest med tec7 pluss lag en fugekant rundt, om den ikke blir stor nok med en sideplate bruk flere. Deretter laker over i tilnærmet lik farge som boksen er i, men bare om du vil at det skal se bedre ut. Du burde og opplyse om det for det er vel noe som definitiv vil gå inn under en mangel som kjøper burde bli informert om, ikke at jeg regner med det blir en kontrakt på det. Men da slipper du en som ringer og er sint på grunn av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...