Gå til innhold

[FIFA 13] [PS3] Pro Clubs Seasons - Diskusjon NO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar at tanken var at man kunne kommunisere muntlig under matchene, jeg har som regel begge hendene på kontrollen under matchen uansett. Så da spiller det ikke noen rolle om du ser skjermen eller ei, bare du har et headset ;)

Skrevet (endret)

bare du har et headset ;)

Nope. Har Skype på telefonen, kan se hvilke muligheter jeg har der.

Edit: jeg har hodetelefoner uten mic, da skal jeg vel kunne høre dere om ikke annet.

Endret av Brickwall
Skrevet (endret)

Kommer også.

Min skype er janovekleiveland, men PCen og PS3 står i forskjellige rom så vet ikke helt hvordan eg skal få til det der. :p

EDIT: Software upgrade på gang.

Endret av Kleivis
Skrevet

Hadde blitt bra med opprykk igår hadde ikke EA rævpult hele gjengen og kastet oss ut da vi ledet i begge kampene.

Men det begynner å bli bra spill nå. Viktigste er nok at en tenker på når en ber om ballen fra AI. Står AI med ryggen til eller i en vanskelig vinkel i forhold til en selv så bør en ikke rope på ballen, for det ender bare med en rushed pasning fra AI og den kommer aldri frem.

En annen ting er å huske hvor en spiller på banen, dette er bra men kan bli bedre..ooog at den som er KAPTEIN i den valgte kampen husker å bruker R1 flittig, så en får AI spillerene våre til å takle/gå i motspillere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...