Teitfisk Skrevet 17. oktober 2012 Skrevet 17. oktober 2012 hei, når jeg prøver og legge til penger i lommeboken på ps3 får jeg opp error 80023102. Har prøvd med 3 forskjellige kort og 2 forskjellige playstationer. Det funket for 2 uker siden, men nå har det sluttet og funke. noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?
Teitfisk Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Skrevet 17. oktober 2012 trenger hjelp før jeg knuser playstation
cossiemk1 Skrevet 17. oktober 2012 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Har du prøvd å google dette?? Fikk opp en masse treff da http://www.startsiden.no/sok/index.html?lr=&q=ps3+error+80023102&from_fullsite=1 If that error number looks familiar to you then I’m sorry because that means you’ve recently lost some of your paid content on the PSN. Yes according to reports a routine maintenance patch on Saturday has accidently removed your access to previously purchased goods on PSN. But don’t panic, a moderator on the Sony forums has confirmed they are aware of the issue and have narrowed down the cause. Unfortunately they haven’t said when it will be fixed but it’s unlikely to take long and then all your virtual goodies will be returned to you. Until that time there isn’t actually anything you can do about it so sit back and relax, the experts are working on it. Endret 17. oktober 2012 av cossiemk1
Teitfisk Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Skrevet 17. oktober 2012 har prøvd alt jeg har finni der, men ingenting funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå