Gå til innhold

Ny gaminglaptop ca 10k


eSuba

Anbefalte innlegg

Hei ! har forøvrig en Asus G53S laptop som jeg har sendt til verkstedet og de sier at de må bytte ut hovedkort , hengsler , toppdeksel , tastatur . noe jeg tviler på må betale 2000 kr for og jeg har garanti , så er litt frustrert.

 

Vurderer bare å kjøpe ny laptop så jeg slipper mer tull med pcen eller er det verdt 2k? . Den skal brukes til gaming og spill som LoL,CS GO , CoD4 etc , med andre ord ingen heavy fps spill.

 

Bør ha:

Bluray,15'6" skjerm , godt tastatur , SSD ikke et must men ville vært fint.

 

Har sett på disse :

 

ASUS G55VW

 

MSI GE60

 

Hva ville dere gjort i min situasjon ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovedkortet må kanskje byttes, men hengsler, deksel og tastatur?! Med mindre du har kasta laptopen i veggen så skjønner jeg ikke hvorfor noe annet enn hovedkort må byttes. Har du garanti så har du krav på at systemet ditt skal fungere. Må hovedkortet byttes så tyder dette på en teknisk feil. Teknisk feil skal leverandøren stå til ansvar for.

Lenke til kommentar

PO på byte av Keyboard, topcover då det ligger något kletigt mellan keyboardet och topcoveret. Hingecover då

det saknas en bit av skyddet plus att 3 klicks är knust på det coveret. Mb kommer bli bytt på garanti

 

Dette fikk jeg som kommentar på e - post , ikke skjønner jeg hvorfor jeg har fått det på svensk og ikke skjønte jeg ikke så utrolig mye av det heller så Tviler på at jeg må betale noe for det og det skjer ikke !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...