Gå til innhold

NY gaming laptop ca 10k


eSuba

Anbefalte innlegg

Hei! har en Asus G53S laptop , det er noe galt med pcen , har sendt den inn til verkstedet og de sier at de må bytte hovedkort,toppdeksel,hengsler og tastatur ..? totalt må jeg betale 2000 kr , jeg har fortsatt garanti på den så skjønner det ikke helt.

 

Så da tenkte jeg at jeg bare skulle kjøpe en ny laptop isteden,for å slippe mer tull med den PCen , er meget fornøyd med Asus og har videre tenkt på noe i samme duren bare litt mer up to date.

 

Skal brukes til spill som LoL,CS GO, CoD4 etc, ikke noe crysis eller heavy fps spill med andre ord.

 

Bør ha:

Bluray,15'6" skjerm , godt tastatur , SSD er ikke must men pluss .

 

har sett på :

 

MSI GE60

 

ASUS G55VW

 

Hva ville dere gjort i denne situasjonen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ville brukt litt mer tid på reklamasjonen først ja. du har 5 års reklamasjonsrett, så det der skal ikke koste penger så lenge du ikke selv har tuklet det til . er det asus du har sendt inn maskinen til?

 

 

skal du uansett kjøre på med ny maskin så er multicom et soleklart valg, kvalitet og ytelse i bøtter og spann til prisen.

 

merk at du får MYE kraftigere maskiner hos dem hvis du øker budsjettet ditt noen hakk til. men er ikke pris over budsjett mulig så gå for tipsene til thomit

Endret av uracoin
Lenke til kommentar

Problemet er bare at jeg farter en del så har funnet ut at laptop er bedre for meg :) har en stasjonær pc hjemmet som jeg har lokalisert problemet til nettverkskortfeil sskal jeg få ordnet og selve pcen , den har bare stått på rommet i 10 mnd nå ettersom jeg er i militæret.

 

Likte veldig godt forslaget til Thomit , fikk mye for pengene , er det blu-ray i de ? Tror faktisk jeg skal skrape sammen noen kr og kjøpe en sånn. De som ble nevnt ovenfor er faktisk et par hakk bedre enn den jeg har og den er jeg veldig fornøyd med så tror ikke jeg vil merke så stor forskjell.

 

Eneste som jeg er litt skeptisk å velge multicom istedenfor Asus er tastaturet og de adskilte piltastene .hvem av de er best ?

 

Asus G55VW

 

Xishan W350E ?

Endret av eSuba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...