Gå til innhold

Anbefalte innlegg

noen som er interresert i og bli Raffet ?

Så lenge du kjøper vanilla wow og gametime så kan jeg

dekke mounts rare/epic og nok til og begynne med skills/proff's

 

+ at begge får:

- 300% exp

- Skill som kan teleportere til hverandre

 

jeg får dobbel mount som begge kan bruke

 

jeg kan garantere 5-6 lvl 80's innen tiden er brukt opp

 

Noen få krav er at du er moden, alder spiller ingen rolle

At du setter av mye tid til og spille, helst 6-8 timer hver dag

At du ikke loker/kødder mye mens vi skal lvle chars

 

men vanilla wow er jo ikke nok til og spille mye, så du burde kjøpe BC og WotLK senere. Alt i alt kommer til og koste rundt 500-600kr

Battle chest tror jeg koster 150-160kr

WotLK koster vel rundt 200kr

og 2 måneder gametime(som du trenger for og aktivere raf) koster 200-250kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dekker du alle kostnadene så kan jeg RAF'e så mye du vil. PM hvis du er interessert.

 

(Har erfaring med WoW helt fra 2005, med alle klasser i max level, så det blir ikke noe problem. Jeg vet hva jeg driver med.)

 

Jeg er fleksibel på server og class. :)

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Dekker du alle kostnadene så kan jeg RAF'e så mye du vil. PM hvis du er interessert.

 

(Har erfaring med WoW helt fra 2005, med alle klasser i max level, så det blir ikke noe problem. Jeg vet hva jeg driver med.)

 

Jeg er fleksibel på server og class. :)

Jeg kan dekke alle In-Game kostnader hvertfal, kan hende jeg kunne fått kjøpt en digital battle chest
Lenke til kommentar

Dekker du alle kostnadene så kan jeg RAF'e så mye du vil. PM hvis du er interessert.

 

(Har erfaring med WoW helt fra 2005, med alle klasser i max level, så det blir ikke noe problem. Jeg vet hva jeg driver med.)

 

Jeg er fleksibel på server og class. :)

Jeg kan dekke alle In-Game kostnader hvertfal, kan hende jeg kunne fått kjøpt en digital battle chest

 

Hvis ikke du får tak i noen som er villig til å betale, så si ifra hvis du vil spandere en på meg. (Jobber som lærling skjønner du, og I Oslo appåtil. Ikke mye penger igjen til overs når alt kommer til alt.)

Lenke til kommentar

Dekker du alle kostnadene så kan jeg RAF'e så mye du vil. PM hvis du er interessert.

 

(Har erfaring med WoW helt fra 2005, med alle klasser i max level, så det blir ikke noe problem. Jeg vet hva jeg driver med.)

 

Jeg er fleksibel på server og class. :)

Jeg kan dekke alle In-Game kostnader hvertfal, kan hende jeg kunne fått kjøpt en digital battle chest

 

Hvis ikke du får tak i noen som er villig til å betale, så si ifra hvis du vil spandere en på meg. (Jobber som lærling skjønner du, og I Oslo appåtil. Ikke mye penger igjen til overs når alt kommer til alt.)

Koster bare 5€ denne uken for battle-chest så jeg kan godt betale det for deg. Har du mulighet for og betale for gametime selv ?
Lenke til kommentar

Er virkelig wow så artig? Sette av 8 timer hver dag? hva med.... hva med Besøke en venn, se en film, spille litt andre spill, besøke familie, ut på byen, tilbringe tid med dama?

Jeg hater familien min, bor langt unna byen, dessuten har jeg nesten ikke noe penger, er med venner hver dag og ser ofte på film.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er virkelig wow så artig? Sette av 8 timer hver dag? hva med.... hva med Besøke en venn, se en film, spille litt andre spill, besøke familie, ut på byen, tilbringe tid med dama?

 

eller bare gi faen i å legge seg opp i hva andre bruker tiden sin til å bry deg om ditt eget liv, tydligvis så virker det ikke som om du ikke har så mye å gjøre selv , med tanke på at du sitter her å skriver sånt...

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...