Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Erfaringer med Broadnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Jeg er en misfornøyd kunde av Broadnet, men jeg har ingen andre alternativer for øyeblikket.

 

De kan ikke melde feil med en gang, siden det er Telenor som eier kablene. Man må gjennom en frustrerende og nitidig prosess for å muligens få meldt feil. Hvis Telenor ikke finner noe feil, kan man risikere å få et saftig gebyr på over 2000,-

 

I mitt tilfelle opplever jeg redusert hastighet og høy ping på kveldstid. Dette har jeg hatt helt siden jeg fikk nett levert fra dem oktober 2012. Mye fram og tilbake på mail selv om jeg har dokumentert hastighetsmålinger og ping mot modem og tracert. Av en eller annen grunn virker det som de ikke tror meg, og velger å dra det hele ut i en lang prosess. Skal prøve et siste forsøk å ringe dem på nytt. Om dette ikke hjelper, må jeg enten bare godta ustabil linje eller finne meg en annen leverandør, noe som kan bli umulig her.

 

Mitt tips, styr unna Broadnet hvis mulig. Prisen er ikke verdt det hvis man får feil.

Lenke til kommentar

:hm:

 

Så langt har jeg ingenting negativt å bemerke. Er veldig fornøyd, også med livechaten de har. Noe over 100 kroner billigere enn Telenor i måneden + at jeg fikk to måneder gratis.

 

Jeg har litt høyere ping enn tidligere, men det er en bagatell, 45ish er helt ok.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Jeg er en misfornøyd kunde av Broadnet, men jeg har ingen andre alternativer for øyeblikket.

 

De kan ikke melde feil med en gang, siden det er Telenor som eier kablene. Man må gjennom en frustrerende og nitidig prosess for å muligens få meldt feil. Hvis Telenor ikke finner noe feil, kan man risikere å få et saftig gebyr på over 2000,-

 

I mitt tilfelle opplever jeg redusert hastighet og høy ping på kveldstid. Dette har jeg hatt helt siden jeg fikk nett levert fra dem oktober 2012. Mye fram og tilbake på mail selv om jeg har dokumentert hastighetsmålinger og ping mot modem og tracert. Av en eller annen grunn virker det som de ikke tror meg, og velger å dra det hele ut i en lang prosess. Skal prøve et siste forsøk å ringe dem på nytt. Om dette ikke hjelper, må jeg enten bare godta ustabil linje eller finne meg en annen leverandør, noe som kan bli umulig her.

 

Mitt tips, styr unna Broadnet hvis mulig. Prisen er ikke verdt det hvis man får feil.

 

har samme problemet,bortsett fra at hastigheten er som den skal.

har målt opp til 25% pakketap,og på pingtest så har jeg målt opptil 1600ping og 990 jitter.

problemene på pakkteap/ping starter hver dag kl19.30 og slutter rett før kl 00.00,ellers er pingen bra,og ingen pakketap.

har fått nytt utstyr fra dem,uten at det hjalp,og når jeg ringer til dem,så setter de meg over til den ene personen til den andre.

sa til hun jeg pratet med,at de får ut neste uke til og fikse det,ellers så bytter jeg til en annen leverandør,orker ikke flere måneder med en sånn linje,kan glemme og spille online med et sånt pakketap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...