Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Problemer med strøm tilførsel til hovedenhet.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg spilte på 80 av 100 på spilleren min da den plutselig uten forvarsel slo seg av. Dagen etter prøvde jeg igjen men for at den skulle slå seg på måtte jeg gi gass når jeg startet bilen ellers gikk den ikke på den slutta også å starte bare med tenningen på. Så jeg leverte spilleren der jeg kjøpte den de fant ingen feil, jeg kobla til den som følgte bilen den starter på tenninga men den slår seg av hvis det kommer et hull i veien eller hvis jeg dunker forsiktig under på rattstammen hva kan dette være? Noen råd? Dette gjelder forresten en passat 93mod

 

 

Takk på forhånd for evt, svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke nok spenning fra til spilleren, så her er det noe veldig galt som du bør finne ut av før noe tar fyr! Mål spenningen på batteriet ditt først, her skal du være godt over 13 volt og over 14 volt med motoren igang. Er batterispenningen ok så måler du inn på spilleren, på den gule kabelen og der skal det være det samme som på batteriet. Neste steg blir å måle den røde ledningen med tenningen på, og der skal det da også være like mye som på batteriet. Sjekk også over alle koblinger bak spilleren og se etter brudd i ledninger og lignende. INGEN ledninger skal ligge løse og uisolerte bak der ;)

Lenke til kommentar

Du har ikke nok spenning fra til spilleren, så her er det noe veldig galt som du bør finne ut av før noe tar fyr! Mål spenningen på batteriet ditt først, her skal du være godt over 13 volt og over 14 volt med motoren igang. Er batterispenningen ok så måler du inn på spilleren, på den gule kabelen og der skal det være det samme som på batteriet. Neste steg blir å måle den røde ledningen med tenningen på, og der skal det da også være like mye som på batteriet. Sjekk også over alle koblinger bak spilleren og se etter brudd i ledninger og lignende. INGEN ledninger skal ligge løse og uisolerte bak der ;)

Ok, da skal jeg få ordnet meg et måleinstrument.... :)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...