Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
bullshit... Hvitt belte er i 99% av tilfellene harry, med unntak av noen tøybelter.

Kvifor synst du det? Har sjølv ingenting i mot kvitt belte, likar det nesten betre enn svart (lær belte altså), så lenge kombinasjonen ikkje blir heilt mongo.

Skrevet
Hvordan ville du brukt et hvitt belte?

Edit: Til Scarn

Til ei mørk dongeri til dømes. Veit ikkje heilt eg. Har ikkje så veldig greie på mote og klede, men synast ikkje kvitt belte ser så toskje ut.

Skrevet
Hvordan ville du brukt et hvitt belte?

Edit: Til Scarn

Til ei mørk dongeri til dømes. Veit ikkje heilt eg. Har ikkje så veldig greie på mote og klede, men synast ikkje kvitt belte ser så toskje ut.

Skjønte det.

Skrevet (endret)

Jeg har to hvite belter, men bruker de bare til noen spessielle bukser.

Edit: bruker det ene som er "flettet" til de oragne chinos'ene feks.

Endret av GnoMiz
Skrevet (endret)

Gi gjerne en tilbakemelding på hva som var stygt og hvorfor det var ok. Eventuelt hva du mener ville passet bedre osv. Ble ikke særlig klokere av det du sa der :)

EDIT: Var ikke ment som noe Chuck etterligning det Haute, hehe. Er en gammel skjorte med korte armer som er for liten i lengden, hehe! :)

Endret av AnewZ
Skrevet

Likte ikke den første skjorten jeg heller. Den ble litt for, ehm, nerdete? Litt kjedelige farger og mønster for min del. Andre skjorten likte jeg bedre. Cardiganen var fin ;)

Skrevet

Ikke enig i at den første skjorta var stygg, men jeg synes mønsteret passer dårlig med cardigan'n. Siste skjorta kræsjer mindre.

Første skjorta funker sikkert uten cardigan, men er ikke veldig glad i det mønsteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...