Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer opp en bilde, der det står '' This image or video has been moved or deleted ''

 

Det stemmer nok at en del bilder er borte, siden jeg valgte og slette photobucket kontoen min. Men det kan hende jeg tar meg tid til å legge de ut hvis jeg finner en sikrere løsning.

 

On topic:

Mange bra bilder! :)

 

 

Hyggelig med en ny i bildetråden, Knewt :). Men siden ærlighet varer lengst synes jeg ikke den genseren kledde deg.

 

Purada,

Fine kjøp! :)

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Buksen sitter veldig bra inntil kroppen og er litt lang nederst. Ska se om jeg får tatt bilde når jeg bare får kjøpt noe belte som passer til.

 

Både lommeboken og buksen er kjøpt på kamikaze i Oslo. Buksa kostet 1100, 50% :)

Endret av Purada
Lenke til kommentar

Fet jakke og creds for KRS sitat i siggen.

 

Som et følge av finanskrisen og at Dior Homme selger såpass dårlig skal ikke lengre Kamikaze ta inn DH, samme med Lanvin.

Uoffisielt vil jeg begrunne det med at de har drevet å kjøpt inn helt feil plagg i forhold til markedet her i Norge. Mye DH som ville solgt "masse" her, men som aldri har blitt tatt inn, istedet får vi plagg som etter en lang tid havner i en kurv merket 70%..

Endret av Homme
Lenke til kommentar

You aint wrong ;)

Men får min del kan egentlig Kamikaze legges ned, vi trenger en helt ny butikk(er) viss det skal føres slike "hi-end" labels som DH, Gucci, Prada etc i Norge. Og butikker som Secret Society må fortsette og hele tiden oppdatere utvalge med andre litt mer "eksotiske" (jada, nordiske designere kan vel ikke kategoriseres som eksotiske, men dere skjønner hva jeg mener) designere. Blir spennende med et helt nytt senter forresten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...