Gå til innhold

Baldur's Gate 3


Anbefalte innlegg

Gjerne et spill til fra the forgotten realms (amn, baldurs gate, icewind dale, neverwinter osv..), men ikke nødvendigvis rundt bg-historien. Det fine med The forgotten realms er at det er en åker av muligheter klar for innhøstning. Men akk, jeg tror vi må vente lenge på et like atmosfærisk og spennende spill som baldurs gate/Icewind dale-serien.
De kunne lagd et Forgotten Realms spill der handlingen var i byen Waterdeep å landene rundt der...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjerne et spill til fra the forgotten realms (amn, baldurs gate, icewind dale, neverwinter osv..), men ikke nødvendigvis rundt bg-historien. Det fine med The forgotten realms er at det er en åker av muligheter klar for innhøstning. Men akk, jeg tror vi må vente lenge på et like atmosfærisk og spennende spill som baldurs gate/Icewind dale-serien.
Icewind Dale kunne da ikke måle seg med Baldurs Gate sagaen. BG sagaen var myyye mer roleplaying, quests og det er geniale NPC's man kan få med seg. (Romance quest var stilig:))
Lenke til kommentar

Har litt ny info til deg Moondawg. Refererer til denne posten min. Der ser du altså at de jobbet en stund med BG3 (Jefferson), men det er altså "on hold" iom. at de holder på med Fallout 3 istedenfor. Jeg vil si at denne kilden er pålitelig, jeg har selv også fulgt med på spekulasjonene rundt hva Jefferson var, men visste ikke før nå at det var BG3. Får håpe for deres (som vil ha BG3) skyld at de gjenopptar arbeidet snart da :).

Lenke til kommentar
Har litt ny info til deg Moondawg. Refererer til denne posten min. Der ser du altså at de jobbet en stund med BG3 (Jefferson), men det er altså "on hold" iom. at de holder på med Fallout 3 istedenfor. Jeg vil si at denne kilden er pålitelig, jeg har selv også fulgt med på spekulasjonene rundt hva Jefferson var, men visste ikke før nå at det var BG3. Får håpe for deres (som vil ha BG3) skyld at de gjenopptar arbeidet snart da :).

 

JEG VIL HA!!

 

Når kommer det dumme Fallout 3 ut slik at de kan begynne og jobbe på BG3? :))

Lenke til kommentar

JEG VIL HA!!

 

Når kommer det dumme Fallout 3 ut slik at de kan begynne og jobbe på BG3? :))

Hehe, det er nok fortsatt en stund til. Det har jo ikke blitt offisielt annonsert enda. Men det er jo godt mulig de fortsetter med BG3 når de har kommet et godt stykke med Fallout 3, og ikke trenger like mye folk til å jobbe med det.

Lenke til kommentar
Gjerne et spill til fra the forgotten realms (amn, baldurs gate, icewind dale, neverwinter osv..), men ikke nødvendigvis rundt bg-historien. Det fine med The forgotten realms er at det er en åker av muligheter klar for innhøstning. Men akk, jeg tror vi må vente lenge på et like atmosfærisk og spennende spill som baldurs gate/Icewind dale-serien.
Icewind Dale kunne da ikke måle seg med Baldurs Gate sagaen. BG sagaen var myyye mer roleplaying, quests og det er geniale NPC's man kan få med seg. (Romance quest var stilig:))

 

jeg sa aldri at IWD kunne måle seg med bg2. Det er en grunn til at jeg nevnte BG2 først. men nå skal det være sagt at icewind dale er et meget stemningsfullt spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...