Gå til innhold

Mists of Pandaria selger millioner (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det er jo det jeg har sagt hele tiden. WoW vil nå nye høyder med MoP, og komme over 10 millioner subscribers igjen. Idag er en god dag. Så mange forumtroll som spådde en flopp, og nedtur for World of Warcraft med MoP.

 

So long suckers!

 

Man blir ikke troll av å gjøre en negativ spådom.

 

MOP har de dårligste salgstallene for en WoW-utvidelse noensinne til tross for at det antagelig er svært mange som har kommet tilbake til spillet kun pga. utvidelsen, som f.eks meg. Jeg spilte til level 20, så klarte jeg ikke mer. Drepende kjedelig.

 

2,7M solgt etter én uke. Cataclysm solgte 3,3M på én dag, 4,7M den første måneden, og 5M totalt. Altså er minst halvparten, og sansyneligvis rundt 6M av WoWs spillere kinesere som spiller F2P.

 

Jeg er ferdig med dette møkkaspillet for all tid. Har heller ikke god tro på Project Titan. Eller Blizzard forøvrig.

 

Til sammenligning med Cataclysm er forholdet mellom aktive subscribers og salg det samme mellom Cataclysm og MoP. Spørsmålet blir om MoP klarer å holde på spillerne bedre enn Cataclysm. Det tror jeg det kommer til å gjøre, da MoP er mye bedre enn hva Cataclysm var. Så over tid er jeg sikker på at MoP vil gi WoW en ny gullalder.

 

http://www.vg247.com/2012/10/04/mists-of-pandaria-sales-show-30-decline-over-cataclysm-sales-says-analyst/

Lenke til kommentar

lurer på hva blir det neste?... kansje noe sånt som.. "the crusade of the cataclysm wrath of the flodhe" og så kommer trond viggo skins som forhånds bestillings ekstra dlc :D

 

Personelig tror jeg den neste expansionen kommer til å handle om Naga, så jeg ser for meg noe som: "The Naga Invasion" eller noe sånt

Lenke til kommentar

Jajaja, og folk vil fremdeles ikke innse at WoW fremdeles er, har vært og vil bli et av de mest populære spillene gjennom tidene eller? MoP er rett og slett fantastisk, gleder meg til hver gang jeg logger på WoW nå, Selv om jeg synes Cataclysm var helt ok, er dette omtrent toppen av kransekaka. Så jeg føyer meg inn i rekken av folk som har fått samme positive opplevelse fra MoP, også får "haterne" bare fortsette å være sjalue på at de ikke får ta del i dette (fremdeles) fantastiske spillet! Thojei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...