Mester7 Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 i en stund nå har jeg hatt det problemet at strømmen på pcen min står på 0% tilgjengelig. men når jeg har i laderen (må ha den i) så lader den heller ikke noe høyere enn de 0% jeg får også opp en feil melding som sier dette: Vekselstrømadaptertpe kan ikke bestemmes. Systemet vil kjøre langsommere og batteriet vil ikke lades. Dette problemet kan løses ved å: - kontrollere at kontakten er satt helt inn - koble til en Dell-adapter på 130 watt eller høyere så problemet mitt er at laderen er trolig ødelagt (kan hende det er batteriet) og jeg vil gjerne vite hvordan jeg skal gå frem for å få skaffet meg en ny lader. jeg har en dell xps L502X. Noen som kan sende meg link evt forklare, burde jeg sende melding til kundeservice eller noe lignende? takk på forhånd
geir__hk Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 Altså, hvis du kan sitte i timesvis med maskinen uten at den slutter å virke (slår seg av) så fungerer ladderen.
DellCare Skrevet 4. oktober 2012 Skrevet 4. oktober 2012 Hej Ked at at høre, at du har problemer med din XPS. Prøv at send mig dit servicetag i en privat besked, så ser jeg meget gerne på sagen. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter
Persin Skrevet 16. april 2013 Skrevet 16. april 2013 Jeg har akkurat det samme problemet. Har til og med kjøpt nytt batteri, men den vil fremdeles ikke lade.. noen som vet hva man kan gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå