Gå til innhold

Norton Internet Security og tidsavbrudd på oppkobling


Anbefalte innlegg

I går innstallerte jeg Norton Internet Security 2003 med Firewall og hele pakken, minus parantell controll ( eller hva det hette).

 

Jeg har ISDN.

Jeg kjører GPL (Grand Prix Legends) på nettet og etter å ha gitt gpl.exe og VROC ( program som lister tilgjengelige spill + chat) lov til å sende og motta virket alt fint, en stund.

Etter ca 20min blir jeg koblet ned? Jeg har satt min oppringings egenskaper at jeg ikke skal kobles fra selv om linjen oppfattes som om den ikke er i bruk. Det virket helt fint før jeg innstalerte Norton Internet Security 2003, derfor gir jeg dette skylden.

 

Er det noen som vet hvor jeg kan endre på dette i Norton Internet Security 2003, eller har andre ideer om hva dette kan skyldes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg var aktiv, men det er mulig det blir oppfattet som innaktiv? Jeg må krysse av i egenskapene i oppringnings forbindelsen min om at den ikke skal koble fra, dette gjaldt før jeg innstallerte Norton og. Antagelig er dette trafikk som ikke registrewres på samme måte som surfing ol.

 

Jo, jeg har gått igjennom options på Norton firewall, men fant ikke ut av det. derfor spør jeg her. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...