Gå til innhold

[Løst] Spill-PC, intel med crossfire og to skjermer, totalt ca 20k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, så jeg bør bytte ut hovedkortet og gå over fra 2 7950 til 1 7970? Hvis jeg må bytte hovedkort hvilket bør det isåfall være? Ellers regner jeg med at alle disse komponentene er kompatible eller bør jeg spørre om det spesielt? Noe som jeg også kom til å tenke på er om alt dette får plass i kabinettet?

Endret av Banditsigurd
Lenke til kommentar

Ser bra ut, men Anbefaler Win8 (helt opp til deg...)

Anbefaler også dette HKet, hvis du ikke skal bruke Thunderbolt, osm jeg ikke ser poenget med på stasjonær http://www.prisguide...v-deluxe-159798

 

Skeptisk til windows 8, ser ikke ut til å ha en positiv utvikling med tanke på spillfolk. Virker som Win7 passer likesågodt til spilling som WIn8, men jeg kan ta feil? Thunderbolt ser gøy ut, kanskje det kommer til å finnes lagringsmedier eller skjermer ol. som støtter det i framtida. Prismessig er det veil ikke mye som skiller de to, er forskjellen bare at den ene har thunderbolt?

Lenke til kommentar

Skeptisk til windows 8, ser ikke ut til å ha en positiv utvikling med tanke på spillfolk. Virker som Win7 passer likesågodt til spilling som WIn8, men jeg kan ta feil? Thunderbolt ser gøy ut, kanskje det kommer til å finnes lagringsmedier eller skjermer ol. som støtter det i framtida. Prismessig er det veil ikke mye som skiller de to, er forskjellen bare at den ene har thunderbolt?

Thunderbolt er en grei ting og ha da en del produsenter begynner smått og inkludere det i produktene sine. Deluxe kortet bringer heller ikke så mye nytt til bordet i forhold til kortet du har.

Windows7/8 er like gode på spill begge to. Jeg opplever ingen forskjell mellom Windows 7/8 selv.

Lenke til kommentar

Z77 Deluxe har dual LAN, 5GHz WiFi, Mange porter (USB 2, 3 osv...)

Win 8... http://www.hardware....indows-8/114356

Høres skummelt ut, men jeg tror jeg satser på Win7 likevel. I værste fall kan man jo bytte ved en senere anledning. Har foresten hørt at Valve driver å snuser på ubuntu med Steam i tankene, så vi får se hva de klarer å få til der.

 

Følger som regel med CPU kjøleren, men avhenger av kjøler, den som følger med NH-D14 er veldig bra!

 

Føler jeg stiller mange veldig dume spørsmål, men dette er tross alt min første selvbygger. Kjipt å drite seg ut på kjølepasta :)

Endret av Banditsigurd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...