Gå til innhold

Gaming PC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal bygge min egen gaming pc, men er ikke altfor sikker på hva slags innmat jeg burte ha! Spiller mye MMO/MMORPG og trenger en bra og stabil fps:-)

Har bygd opp en pc fra komplett.no, kan dere gi meg noen tilbakemeldinger evt mangler eller dårlig oppsett? Tror jeg har fått med meg det meste. Takk :)

post-282479-0-01868000-1348941090_thumb.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bytt CPU til i5-3570k, og invester heller i en større HDD eller en bedre CPU-kjøler, f.eks. Corsair H80. Anbefaler også å bytte PSU til HX 650, så får du en strømforsyning med litt bedre kvalitet (og den er modulær). Og forresten, RAM-kjøler er 100% fullstendig unødvendig. Alt den gjør er å lage mye støy.

Endret av moby_duck
Gjest PingPangbv
Skrevet (endret)

Bytt CPU til i5-3570k, og invester heller i en større HDD eller en bedre CPU-kjøler, f.eks. Corsair H80. Anbefaler også å bytte PSU til HX 650, så får du en strømforsyning med litt bedre kvalitet (og den er modulær). Og forresten, RAM-kjøler er 100% fullstendig unødvendig. Alt den gjør er å lage mye støy.

er enig med det itaSalat og moby_duck sier, men hvis du vurderer Corsair H80 så vil jeg bare legge til at stock-viftene som følger med bråker veldig ved full hastighet og at den egentlig er litt dyr i forhold til ytelsen den leverer med tanke på at du kan få Noctua NH-D14 denne helgen for bare 400kr på komplett.

Endret av PingPangbv
Skrevet

er enig med det itaSalat og moby_duck sier, men hvis du vurderer Corsair H80 så vil jeg bare legge til at stock-viftene som følger med bråker veldig ved full hastighet og at den egentlig er litt dyr i forhold til ytelsen den leverer med tanke på at du kan få Noctua NH-D14 denne helgen for bare 400kr på komplett.

Det er feil. Det er pumpa som lager det velkjente H80/H100 bråket. Viftene er bra, de.

Gjest PingPangbv
Skrevet

Det er feil. Det er pumpa som lager det velkjente H80/H100 bråket. Viftene er bra, de.

Jeg står fortsatt på min mening om at stock-viftene er høylytte.

spol til 7:10 for viftetest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...