any question? Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 som sagt i trådtittelen, så er vel det hele spm. skal kjøpe en, og lurer på hva som er anbefalt Lenke til kommentar
privinius Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Sats på femmeren, ny bunnplugg mtp. utstyr og oppdateringer holder lengre. Lenke til kommentar
any question? Skrevet 28. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 men er det lett å få tak i nano sim? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Skal vel ikke være et problem? Lenke til kommentar
afixy Skrevet 28. september 2012 Rapporter Del Skrevet 28. september 2012 Lurer på akkurat det samme selv, men håper de gir ut 4s 8gb billig snart. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
any question? Skrevet 29. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 4s 16gb er vel "billig"? Skal vel ikke være et problem? har netcom og telenor og tele 2 det? er ett av de jeg skal skifte til Lenke til kommentar
privinius Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Vet iallefall at Netcom og Telenor har. Lenke til kommentar
staleand Skrevet 29. september 2012 Rapporter Del Skrevet 29. september 2012 Kjøp iPhone 5 er mitt råd. Å kjøpe iPhone 4S nå er, om jeg skal sammenlikne med bilkjøp, verre enn å kjøpe en 2012 modell golf når du får den helt nye og veldig oppgraderte 2013 modellen til nesten samme pris. Du må også huske på at om du vil selge telefonen for å oppgradere senere så vil du få igjen mye av det du sparer nå ved å velge iPhone 5 fordi den vil holde seg bedre i verdi framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå