Gå til innhold

Ønsker tilbakemelding på nettsiden min, troverdig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart du skal få det:

 

Generelt:

- Ikke noe favicon

- Skaff deg en god logo (ser du sier det kommer)

 

Design:

- Generelt godt. Det er veldig enkelt, og gjør at selv min bestemor skulle ha klart å komme i kontakt med deg.

- Jeg skulle ha likt å se at de to menyvalgene dine var i align med "Hvorfor velge iPhonefiksern?" menyen. Det vil skape en bedre flyt på siden.

- Disse boksene dine som sier "Ingen fiks - ingen kost!" og "vanlig skader" har forskjellig bredde på de to sidene du har. Zoom ut på nettsiden og bytt mellom dem, så ser du det fort.

"horizontalwrapper block" er blant annet 37px på den ene siden, mens den andre er 36px. Dette synes veldig godt, da boksene ser ut til å flyte litt tilfeldig rundt på siden om man bytter meny.

 

 

 

Det jeg savner:

Hvem er dere/du (utdanning og erfaring er veldig relevant her) ?

Garanti på arbeid? Reklamasjon på arbeid? Forsikring på forsendelsen tilbake? Informasjon om at apple sin garanti blir brutt?

 

Hva med litt mer info om dette:

 

Rask service (1 dag fra du får tlf, 2 dager fra du får tlf. osv. Hva er rask service?)

 

Gratis statussjekk (hva innebærer dette, hvem dekker frakt)

 

En av de billigste på markedet (sammenlignet med hva?)

 

Fleksibel - send i post, eller levere i Bergen (Hva med forsikring på pakken? hvordan sender du tlf tilbake? Hvem dekker kosten?)

 

 

Men, kanskje viktigst av alt. Finn på ett bedre navn! Du må skille deg ut! se på alle disse:

www.iphonefikser.no

www.iphonefiksern.com

www.iphonefiksern.no

www.iphonefikseren.com

 

Hvorfor skulle jeg velge din? Du er en av 4, som alle selger det samme produktet, fra nesten/det samme navnet. Du klarer aldri å bygge deg opp ett merkenavn når jeg kan google iphonefikser og havne hos 1 av 4 nettsider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...