Gå til innhold

Har valgt feil utdanning, andre i liknende situasjon?


Sigrid88

Anbefalte innlegg

Har litt samme problem. Har ikke blitt syk eller noe, men jeg har startet på rettsvitenskap og merker at det ikke er noe for meg. Jeg går bare rundt og tenker på å bytte hele tiden, men samtidig klarer jeg ikke helt å gjøre det, da jeg tenker at det er feigt av meg å gi opp så tidlig. Føler jeg begynte på jus av feil grunner. Hadde vel mer med prestisje og en følelse av at jeg måtte bruke karakterene til noe, enn at jeg har et ønske om å arbeide med jus. Kjedelige sitiuasjon å være i det der, ja. Føler med deg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har litt samme problem. Har ikke blitt syk eller noe, men jeg har startet på rettsvitenskap og merker at det ikke er noe for meg. Jeg går bare rundt og tenker på å bytte hele tiden, men samtidig klarer jeg ikke helt å gjøre det, da jeg tenker at det er feigt av meg å gi opp så tidlig. Føler jeg begynte på jus av feil grunner. Hadde vel mer med prestisje og en følelse av at jeg måtte bruke karakterene til noe, enn at jeg har et ønske om å arbeide med jus. Kjedelige sitiuasjon å være i det der, ja. Føler med deg!

Er det virkelig feigt å sørge for at du i fremtiden får jobbe med det du virkelig vil? Jo mindre du utsetter et eventuelt bytte, desto tidligere får du jobbet med det du har lyst til. Kjør på!
Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...