Gå til innhold

Borderlands 2 tråden


Anbefalte innlegg

Tenkte og oprette en liten tråd om folk evt vil spille co-op sammen eller dele info osv om spillet.

 

 

Det er mye kulere og spille det co-op en vanlig singleplayer

 

Det er noen "secret" spots og steder med mye bedre en vanlig loot du kan fortelle om ( bruk spoiler )

 

Prat om class,Skills,builds Våpen og hjelp hverandre med oppdrag =)

 

 

Gleder meg nå , Par timer igjen til take off !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg som en liten unge. Har en party med 2 andre som blir fyrt igang morgen kveld (damn you work!). Blir en healing specced Siren, trolig en Gunzerker og meg selv som en melee Assassin.

 

En ganske grei setup vil jeg si, så dette blir bra :D

 

skal vel spille solo tenker jeg, Har ingen kamerater som har spillet akkurat nå men noen skal trolig kjøpe det etterhvert,

 

Skal vel spille som assult(?) med defangsivt spec ( om det finnes ) evt sniper spec på den stealth typen de har, Gleder meg selv , Er så sinsykt mye våpen og action i det spillet =D

 

var vel 17.500.000 våpen i første borderlands spillet =P

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt mye kjenner jeg , level 27 alt masse sidemissions og kødding rundt ,

 

Klarte foresten og ødelegge en "Legendary" hagle med et uhell da jeg skulle kaste skjold i en kvern for et oppdrag , Iriterer meg fortsatt over dette =P

 

Åssen går det med gaminga deres ?

 

Får du noe ingame goodies om du kjøper season pass eller får du bare gratis DLC når det kommer ut ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...