Gå til innhold

Reise til Tokyo


Anbefalte innlegg

Hei neste sommer har jeg tenkt til å reise til Tokyo, jeg har satt opp alt vi skal gjøre der, hvor vi skal dra og hva vi skal gjøre osv, men fant ut at ingen kan bli med =(

 

Jeg ga dem en tilbud at jeg skulle betale for flybillettene om noen blir med da, men siden noen er i militæret og skole osv så har jeg forsatt vanskeligheter for å finne noen som virkelig har lyst til å dra til Tokyo

 

Har tenkt til å være der for 2 uker, hadde vært fint å dra til andre steder i Japan også men tror 2 uker skal akkurat hold for å se det meste i Tokyo =)

 

Så spørsmålet mitt er, finnes det noen steder der hvor jeg kan fikke andre folk å dra med? noen vil Virkelig vil dra til Tokyo? eller må jeg dra for meg selv, Forever Alone =(

 

Jo jeg er en gutt på 19 år bare sånn at det er sagt =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg dro på klassetur til Japan da jeg gikk på videregående. Var faktisk nesten på din alder da. Tokyo er absolutt en by man bør besøke. Hvis man er elektrofrelst, så kan Akihabara(en bydel i Tokyo med elektronikk) by på en "aha" opplevelse. Nå er det ti år siden jeg har vært der, og mye har sikkert forandret på seg. Ta med nok cash/kort når du er der borte, for pengene forsvinner ganske fort i Japan. Maten er jo billigere, men ellers holder landet norske nivåer.

 

Det er sikkert mange som vil være med hvis du spanderer flybilletten. Lag en annonse på finn.no, så skal jeg love deg at du ikke blir ensom, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg dro på klassetur til Japan da jeg gikk på videregående. Var faktisk nesten på din alder da. Tokyo er absolutt en by man bør besøke. Hvis man er elektrofrelst, så kan Akihabara(en bydel i Tokyo med elektronikk) by på en "aha" opplevelse. Nå er det ti år siden jeg har vært der, og mye har sikkert forandret på seg. Ta med nok cash/kort når du er der borte, for pengene forsvinner ganske fort i Japan. Maten er jo billigere, men ellers holder landet norske nivåer.

 

Det er sikkert mange som vil være med hvis du spanderer flybilletten. Lag en annonse på finn.no, så skal jeg love deg at du ikke blir ensom, hehe.

 

Altså jeg er jo klar over pris og hvor mye penger jeg skal ta med osv =)

Men jeg tenkte på om det finnes noen nettsider der hvor jeg kan finne 1 partner eller fler som vil bli med. Jeg kan bare betale flybilletter for 1 person ikke mer og ikke mer =/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg dro på klassetur til Japan da jeg gikk på videregående. Var faktisk nesten på din alder da. Tokyo er absolutt en by man bør besøke. Hvis man er elektrofrelst, så kan Akihabara(en bydel i Tokyo med elektronikk) by på en "aha" opplevelse. Nå er det ti år siden jeg har vært der, og mye har sikkert forandret på seg. Ta med nok cash/kort når du er der borte, for pengene forsvinner ganske fort i Japan. Maten er jo billigere, men ellers holder landet norske nivåer.

 

Det er sikkert mange som vil være med hvis du spanderer flybilletten. Lag en annonse på finn.no, så skal jeg love deg at du ikke blir ensom, hehe.

 

Altså jeg er jo klar over pris og hvor mye penger jeg skal ta med osv =)

Men jeg tenkte på om det finnes noen nettsider der hvor jeg kan finne 1 partner eller fler som vil bli med. Jeg kan bare betale flybilletter for 1 person ikke mer og ikke mer =/

 

Jeg melder meg også frivillig! Når tenker du å reise? Asia er ikke noe ukjent for meg, har tilbrakt store deler av barndommen min der.

Endret av Juden
Lenke til kommentar

Jeg vil være med!

Jeg dro på klassetur til Japan da jeg gikk på videregående. Var faktisk nesten på din alder da. Tokyo er absolutt en by man bør besøke. Hvis man er elektrofrelst, så kan Akihabara(en bydel i Tokyo med elektronikk) by på en "aha" opplevelse. Nå er det ti år siden jeg har vært der, og mye har sikkert forandret på seg. Ta med nok cash/kort når du er der borte, for pengene forsvinner ganske fort i Japan. Maten er jo billigere, men ellers holder landet norske nivåer.

 

Det er sikkert mange som vil være med hvis du spanderer flybilletten. Lag en annonse på finn.no, så skal jeg love deg at du ikke blir ensom, hehe.

 

Altså jeg er jo klar over pris og hvor mye penger jeg skal ta med osv =)

Men jeg tenkte på om det finnes noen nettsider der hvor jeg kan finne 1 partner eller fler som vil bli med. Jeg kan bare betale flybilletter for 1 person ikke mer og ikke mer =/

 

Jeg melder meg også frivillig! Når tenker du å reise? Asia er ikke noe ukjent for meg, har tilbrakt store deler av barndommen min der.

 

Hei, skulle gjerne ta med noen folk, men det vil jo da si bare 1 person, det jeg leter etter er jo som sagt flere personer, har sett på nettet en del med fikk ikke så mye info...

 

Om jeg skulle ta med 1 person, så tror jeg nok vi burde bli mer kjent med hverandre, så får se på det senere =)

 

En del folk har send meg melding ( folk som vil være med ) jeg tenkte at jeg skulle organisere en gruppe, men jeg er jo ikke kjent i Japan/Tokyo, så det blir vanskelig for meg å få dette til, så om noen som kan "vei vise" oss hadde vært fint.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dra alene! Drar selv til Sør-Amerika en god måned nå straks, alene. Har òg reist mye alene i Europa, i Asia og Afrika og alltid møtt mange kule folk og pene damer … Mange ganger har jeg møtt folk, og reist rundt med dem en stund.

 

Som Euklid sier: sett deg på et fly, og book deg inn på et hostel! Les gjerne på Hostelworld.com, så finner du et hostel med mange unge folk (og gjerne et med bar). Da garanterer jeg deg at du får et fantastisk opphold!

Endret av The mighty Quinn
Lenke til kommentar

Dra alene! Drar selv til Sør-Amerika en god måned nå straks, alene. Har òg reist mye alene i Europa, i Asia og Afrika og alltid møtt mange kule folk og pene damer … Mange ganger har jeg møtt folk, og reist rundt med dem en stund.

 

Som Euklid sier: sett deg på et fly, og book deg inn på et hostel! Les gjerne på Hostelworld.com, så finner du et hostel med mange unge folk (og gjerne et med bar). Da garanterer jeg deg at du får et fantastisk opphold!

 

Høres kult ut! må ta å se mer på det! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...